Contractul de inchiriere va expira peste un an, insa compania intentioneaza sa isi prelungeasca sederea in acest sediu, principalele avantaje fiind amplasamentul avantajos, aproape de aeroport, dar si de centrul de afaceri al Bucurestiului, numarul ridicat de locuri de parcare si accesul facil cu mijloacele de transport in comun. Toate tin de calitatile cladirii, insa pentru un birou de companie perfect este nevoie de mai mult: de o amenajare placuta si functionala a spatiului, lucruri ce fac parte din activitatea de zi cu zi a COS.

“Pentru a crea un birou perfect ai nevoie de mai multe ingrediente: in primul rand, trebuie sa fie un birou de tip open space, in care angajatii sa poate comunica usor intre ei, apoi ai nevoie de o zona de socializare, unde angajatii sa poata discuta, sa joace ping pong, de exemplu, sa desfasoare activitati relaxante, pe scurt. Biroul perfect mai include elemente de decor placute, scaune ergonomice si o lumina potrivita”, explica Christophe Weller (foto), managing partner al COS.

Weller a venit in Romania in urma cu 14 ani si de atunci a observat cum companiile se indreapta tot mai mult catre birourile open space, care dau posibilitatea angajatilor sa schimbe idei, sa comunice, sa se simta ca parte a unei echipe.

Productivitatea unei companii tine, in mare parte, de lucrul angajatilor, iar acesta este strans legat de confortul pe care angajatii il au la birou. “Ni s-a cerut recent sa amenajam o zona cu canapele, televizor si consola de jocuri . Este un lucru foarte bun pentru ca astfel de elemente recreationale aduc rezultate in munca angajatilor”, subliniaza managerul.

Comunicarea a fost si motivul pentru care Christophe Weller a renuntat recent la biroul sau individual, delimitat de restul spatiului prin intermediul partitiilor de sticla, si a optat pentru un birou in mijlocul angajatilor. El spune ca a simtit ca trebuie sa fie aproape de echipele de lucru, mai ales fata de echipa de vanzari, asa ca si-a mutat biroul in mijlocul lor.

Citeste si:

“Nu am vrut ca angajatii sa fie nevoiti sa traverseze holul si sa ciocane la usa cand au o intrebare, desi intotdeauna am lucrat cu usa deschisa. Lucrand alaturi de ei, pot vedea daca au o problema, pentru ca de multe ori angajatul nu spune astfel de lucruri”, explica Weller.

Biroul companiei include trei sali de sedinta pentru intalnirile formale si o zona numita “in between area”, unde angajatii pot citi, se pot uita la televizor sau pur si simplu pot discuta. Sediul COS dispune si de o biblioteca pe care echipa o dezvolta pas cu pas, cartile de arhitectura fiind predominante. Tot in sediul din Victoria Business Park se afla si showroom-ul COS, unde au loc intalnirile cu clientii si testarea produselor.

Alaturi de COS, printre chiriasii parcului de afaceri Victoria Business Park, detinut de fondul austriac Immofinanz, se numara si: KPMG, Siveco, Zentiva, First Office, Coty, Sandoz si Liebrecht&wooD.

BIROU DE COMPANIE este o sectiune saptamanala care prezinta birouri ale celor mai puternice firme din Romania.