Razvan Gaita, noul manager al Anchor Grup, proprietarul Bucuresti Mall si Plaza Romania, are o sarcina dificila: sa mentina Bucuresti Mall in piata ca un proiect relevat si sa transforme Plaza Romania intr-un centru comercial de proximitate.

Ambele centre comerciale vor trece printr-un proces de modernizare a carui valoare totala se ridica la 25 mil. euro si care va demara la inceputul anului viitor si se va derula pe parcursul a doi ani.

La finalul acestui proces, seful Anchor spera ca gradul de ocupare al Bucuresti Mall, proiect care va fi repozitionat ca o destinatie de fashion, sa creasca de la 80% la 100%. De-a lungul procesului circa 50% dintre retaileri isi vor schimba pozitia in mall pentru a optimiza traficul.

Modernizarea proiectului este cu atat mai necesara cu cat deschiderea proiectului Mega Mall va reprezenta pentru Bucuresti Mall o scadere a numarului de clienti care locuiesc in aceea zona si care pana acum veneau in Bucuresti Mall. Astfel compania incearca sa isi intareasca pozitia si cu gandul la o competitie viitoare.

Citeste si:

Pe de alta parte, in cazul Plaza Romania, compania a abandonat „batalia” cu AFI si a renuntat la planurile anterioare de a dezvolta o zona de entertainment in mall. In loc de entertainment compania a hotarat sa faca birouri, iar restul spatiului va fi pozitionat ca un centru comercial de proximitate.

De asemenea, fata de planurile initiale de modernizare prezentate de companie in urma cu un an, care presupuneau o investitie de 50 mil. euro, s-a renuntat si la extinderile spatiilor comerciale.

Grupul Anchor este prezent in Romania din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata. Anchor Grup a construit in Romania Bucuresti Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul detine Plaza Romania, Anchor Plaza, si InCity Residences, ansamblu rezidential situat in centrul Capitalei. Valoarea totala a investitiilor efectuate pana in prezent se ridica la peste 350 de milioane de euro.