Anchor Grup a anuntat miercuri ca va investi 50 de mil. euro in modernizarea Bucuresti Mall si Plaza Romania. Afla ce noutati pregateste dezvoltatorul si cum vor arata cele mai vechi malluri din Bucuresti.
Procesul de modernizare, care va presupune si largirea suprafetei inchiriabile cu circa 20%, atat prin extinderi, cat si prin reconfigurare a spatiului deja existent, va demara in Plaza Romania in primavara anului viitor, iar la Bucuresti Mall cateva luni mai tarziu, a spus Ali Ergun Ergen, CEO al Anchor Grup. Cele doua centre comerciale nu vor fi inchise pe parcursul lucrarilor, asa ca procesul de modernizare si extindere se va derula in mai multe faze si astfel se va intinde pe o perioada de 18-24 de luni.

Multe terase, restaurante, spatii de leisure si entertainment fac parte din reteta pe care dezvoltatorul o aplica.

Prima faza a modernizarii se va concentra pe transformarea fostului spatiu ocupat de G Market in Plaza intr-o zona dedicata exclusiv entertainmentului, urmand ca parcul de distractii indoor sa se intinda pe o suprafata de 7.000-8.000 mp desfasurata pe 3 nivele. In cazul Plaza Romania extinderea spatiului inchiriabil se va face in principal prin reorganizarea suprafetei deja existente, in timp ce la Bucuresti Mall va fi o extindere in toata regula.

Daca la Plaza se va pune accentul in special pe entertainment, in Bucuresti Mall focusul va fi pe zone verzi, terase deschise si zone de relaxare.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri