Oficialii Raiffeisen evolution, dezvoltatorul proiectului, asteapta un numar mediu zilnic de 25.000 de vizitatori, asteptandu-se ca in perioada Craciunului sa fie de 30.000, poate chiar 35.000 de persoane.

Noul centru comercial Promenada este organizat pe sase niveluri. Primele doua etaje subterane (-3 si -2) vor fi destinate parcarii care va cuprinde 1.300 de locuri, iar urmatoarele patru niveluri (din demisol si pana in etajul 2) vor gazdui zona comerciala, cu o suprafata inchiriabila de 35.000 de mp. Accesul in Promenada se poate face din ambele artere rutiere – Calea Floreasca si strada Barbu Vacarescu. De asemenea, la ambele intrari exista parcari pentru biciclete cu o capacitate de 150 de locuri.

Elementul definitoriu este terasa situata la ultimul etaj. Intinsa pe o suprafata de 7.000 mp, aceasta a fost gandita pentru a oferi un spatiu de relaxare in aer liber pe toata durata anului. Inspirata din celebrele gradini japoneze, terasa va gazdui pe durata sezonului cald un spatiu dedicat evenimentelor, unde vor fi organizate expozitii, reprezentatii de teatru, concerte si proiectii de film, precum si spatii de joaca dedicate celor mici. In timpul iernii, aceasta se va transforma intr-un patinoar in aer liber, iar in preajma sarbatorilor vor fi organizate targuri de Craciun.

Promenada este primul centru comercial din Romania certificat la nivel international drept „cladire albastra” (blue building), insemnand ca in dezvoltarea ei a fost luat in calcul intregul ciclu de viata al constructiei. Societatea Germana pentru Constructii Durabile, DGNB, a certificat Promenada cu calificativul „Gold“, calificativ ce reprezinta un indice de performanta de peste 80% pentru sase criterii: calitatea (atat in ceea ce priveste mediul, cat si din punct de vedere economic), criteriul socio-cultural, cel functional, cel tehnic, criteriul procesului si al amplasamentului.

Parcarea este una inteligenta, care va indica locurile libere, in timp ce spatiile de servicii sunt la indemana vizitatorilor aflati in oricare zona a centrului comercial. In Promenada a fost implementat un concept nou, numit „Family Toilet”, menit sa rezolve dilema taticilor insotiti de fetitele lor si a mamelor venite cu baietii la mall. Pentru proaspetele mamici s-au amenajat niste spatii primitoare, in care sugarii sa poata fi infasati si alaptati.

Seifurile pentru bagaje sunt utile pentru cei care vor dori sa-si depoziteze cumparaturile, in timpul in care se relaxeaza la o cafea sau la o plimbare pe terasa. Aceste seifuri au un sistem digital de inchidere.

Citeste si:

O echipa de consultanti („mobile helpers”) va fi pregatita sa ofere informatii si sugestii fiecarui vizitator.

Cine sunt chiriasii?

Gradul de ocupare al centrului comercial este de 95%.

Zona de food court de la ultimul nivel include atat unitati tip fast food cum sunt Chopstix, Cuptorul cu lemne, Deliciul Cartofilor, KFC, Lasafi, McDonald’s, Scandia Sibiu sau Imbiss Grill, dar si restaurante a la carte, cum ar fi Fish Company, Gurmanderie, La Fattoria sau Oliva. Cafenelele sunt si ele nelipsite nume precum Costadoro Caffe, Filicori, Terra Cafe sau Venchi urmand sa deschida localuri in Promenada. Be Nat sau Starbuks urmeaza de asemenea sa deschida noi unitati la parterul centrului comercial, in timp ce Tchibo va deschide o cafenea la demisol.

Pe zona de fashion vor fi prezente brandurile Inditex, H&M, C&A sau Stefanel, printre multi altii.

Promenada va aduce in premiera pentru Romania magazinul mono-brand LEGO, Tchibo va deschide in mall un nou concept care include o cafenea si un magazin care va comercializa pe langa cafea si espressoare, articole de imbracaminte si decoratiuni interioare, iar Private Affairs (lenjerie) si magazinul pentru copii Superkidz vor deschide primele unitati de pe plan local. De curand, H&M a anuntat ca va lansa, in aceasta toamna, in Promenada, colectia de decoratiuni interioare, Home.