Veranda Mall Obor, cel mai nou centru comercial din Bucuresti si primul din Obor, inaugurat pe 27 octombrie, a inregistrat peste 150.000 de vizitatori in weekendul de deschidere.

„Preconizam un numar mare de vizitatori in momentul lansarii, insa aceste cifre ne-au depasit toate asteptarile. Proiectul este in primul rand un mall de proximitate, gandit pentru cei 430.000 de locuitori care stau la doar cateva minute de proiect, dar si pentru bucurestenii care vin constant in zona Obor, pentru optiunile pe care le aveau pana acum aici. Odata cu deschiderea, vizitatorii au avut la dispozitie 1.200 de locuri de parcare noi, care au preluat multe dintre masinile care erau parcate anterior pe strada. Totodata, un procent mare de clienti au fost pietonii care au folosit mijloacele de transport in comun, situate in apropiere", a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul centrului comercial Veranda si fiul omului de afaceri Florin Pogonaru.

Centrul comercial este deservit de 16 linii de transport in comun si de statia de metrou Obor, aflata la mai putin de 400 de metri distanta de proiect. In acelasi timp, pentru a facilita accesul, dar si pentru a fluidiza traficul din zona, Veranda a investit peste 2 milioane de euro in modernizarea infrastructurii. Lucrarile presupun extinderea strazii Ziduri Mosi cu cate o banda pe sens si marirea suprafetei trotuarului pe ambele parti. De asemenea, va fi creat si un refugiu pentru tramvai, care nu exista pana acum, iar o cat mai buna sincronizare a semafoarelor din apropiere a facut parte din proiect. In acelasi timp, vizitatorii au la dispozitie aproximativ 1.200 de locuri de parcare.

In weekendul de deschidere, in centrul comercial au avut loc o serie de activitati destinate vizitatorilor de toate varstele, sub conceptul de Street Art. Acestia au participat la spectacolele oferite de magicianul Antonio, un moment cu baloane de sapun realizat de Claudia Stroe, acrobati pe picioronge, concerte, precum si ateliere educative pentru copii derulate de Fundatia United Way.

Citeste si:
Pogonaru: Zona Obor ar putea sa devina chiar si o atractie turistica
Andrei Pogonaru: Speram ca...

Veranda are o suprafata de aproximativ 30.000 de metri patrati si ofera vizitatorilor o esplanda unica, de 15.000 de metri patrati, cel mai mare loc de petrecere a timpului liber din sectorul 2. Centrul comercial include mai multe premiere, deschizandu-se aici primul magazin Tati si un hipermarket Carrefour. Totodata, in zona de fashion, oferta este intregita de branduri precum H&M, C&A, CCC, LC Waikiki, Deichmann, Pepco sau Salamander. Printre chiriasi se mai numara Sephora, Gerovital, Yves Rocher, dm sau Kitchen Shop.

Zona de restaurante are un design modern, fiind situata la primul nivel al centrului comercial, si include chiriasi precum KFC, Oro Toro, Mesopotamia, McDonald’s, Salad Box si Sushi Terra. Veranda gazduieste si prima cafenea Starbucks din zona.

Veranda Mall Obor este cel de-al 10-lea centru comercial de mari dimensiuni din Capitala, pe o piata in care mai exista nume precum ParkLake Plaza, Mega Mall, Promenada Mall, Baneasa Shopping City, AFI Palace Cotroceni sau Sun Plaza.

Citeste si:
Un an de la deschiderea ParkLake: cand si unde apare viitorul mall
Seful Sonae Sierra, la un an...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
Programul mall-urilor din Bucuresti de Paste