"Este vorba de un proiect mixt compus din spatii de birouri, centre comerciale, dar si locuinte, care va fi lansat anul viitor. Suprafata terenului din Brasov este de circa 44 de hectare: jumatate va fi folosita pentru construirea centrelor comerciale, iar restul pentru spatii de birouri si apartamente. Vom continua sa investim in zona de sud a Capitalei, unde avem deja terenuri si asteptam autorizatia de constructie pentru alte proiecte", a declarat Lucien Harfi, presedintele si directorul general al companiei.

Grand Arena este amplasat la intersectia dintre strada Turnu Magurele, Bulevardul Metalurgiei si Drumul Gilaului, avand o suprafata totala construita de 120.000, dintre care 45.000 mp suprafata inchiriabila. Un alte centru comercial deschis in cartierul Berceni este City Mall, amplasat in Piata Eroii Revolutiei, cu suprafata totala de 38.000 metri patrati.

„Investitia totala in Grand Arena se ridica la 187 milioane de euro si estimam ca o vom recupera in aproximativ 15 ani. Am ales Sectorul 4 pentru ca este unul dintre cele mai populate, iar in acest punct sudic dezvoltarea comerciala este inca la inceput, sunt foarte multe persoane care nu au unde sa isi faca cumparaturile. Vrem sa creem un echilibru intre zona de nord a Bucurestiului si cea de sud, urmand sa dezvoltam si alte proiecte in aceasta zona”, a adaugat Lucien Harfi.

Cele mai importante ancore ale centrului comercial vor fi hypermarketul Carrefour si magazinul Flanco World, printre chiriasii mall-ului mai numarandu-se Daiso, Otter, Motivi, TinaR, Ina Center, Sephora, Jolidon, Triumph, Erros, Cavaliere, Kendra, Splend’or, Veronesse, Lee Cooper, Blue Bird, Glou, Bamboo si Meli Melo. Pana in prezent, a fost inchiriata 72% din suprafata mall-ului, fiind incheiate 105 contracte de inchiriere.

„Pana in acest moment, investitia in Grand Arena a fost realizata strict prin fonduri proprii, insa lucram, pentru proiectele din Romania, cu bancile Bancpost si Unicredit. Centrul comercial va integra si o a doua faza, care va fi operationala in martie 2009”, a afirmat presedintele Euroinvest Intermed.

Citeste si:

Euroinvest Intermed colaboreaza cu agentul de leasing Prospector Consulting si Cegis Imobiliare. Potrivit lui Beatrice Pavel, Managing Director al Prospector Consulting, traficul anual se va situa la aproximativ 8-10 milioane de clienti, luand in considerare ca in apropierea centrului sunt anuntate multe proiecte rezidentiale cu termen de livrare pentru 2008-2009, fapt ce va favoriza traficul de clienti catre Grand Arena.

„Chiria in noul shopping mall a variat de la 30 la 50 euro pe mp, in functie de suprafata contractata si de zona aleasa de catre chirias. In cea de-a doua faza a proiectului, va fi dezvoltata o zona de entertainment si o suprafata de 2.000-3.000 mp, destinata spatiilor de birouri. Nu vom includem si sali de cinema, deoarece studiile au aratat ca aceastea sunt suficiente pe piata si nu atrag un numar considerabil de clienti ”, a declarat reprezentantul Prospector Consulting.

Lantul Carrefour va investi 20 milioane de euro in al saptelea magazin din Bucuresti si primul din zona de sud a orasului, hypermarketul din Grand Arena desfasurandu-si activitatea pe o suprafata de vanzare de 7.880 metri patrati.

Flamingo International va investi 1,5 milioane de euro in cel mai mare magazin Flanco World, care va ocupa o suprafata de 3.200 mp din Grand Arena, investitia retailerului in aceasta unitate fiind cea mai mare investitie a Grupului Flamingo intr-o unitate Flanco World.

Compania de constructii Euroinvest Intermed are un capital 100% elvetian,
fiind prezenta si pe pietele din Ucraina si China.