Anul trecut, traficul din Iulius Mall Timisoara a ajuns la 10,8 milioane de vizitatori, iar in prima jumatate din 2009 numarul de vizitatori a crescut cu 5% fata de anul precedent. Tot din acest an, mall-ul are noi chiriasi: brandurile Inditex (Zara, Pull& Bear, Stradivarius si Bershka), Starbucks, Altex si Samsonite, urmand ca din toamna sa fie deschise si magazinele Intersport si Oltre.

In total, dupa extindere, suprafata construita a mall-ului se va dubla, ajungand la 177.613 mp. Zona de foodcourt se va mari, ajungand de la 2241,62 mp la 7357,44 mp, si va avea un total de aproximativ 12 restaurante si fastfood-uri. In plus, mesele din cadrul foodcourt-ului vor fi dispuse in trei trepte, sub forma de gradena si numarul total de locuri va creste de la 800 la 1.700 de locuri.

“Exista motive ce garanteaza cresterea gradului de atractie a Iulius Mall dupa extindere: optimizarea mixului de profile prin atragerea unor noi chiriasi, deschiderea unui hipermarket, extinderea zonei de foodcourt si extinderea parcarii la o capacitate de peste 2.500 de locuri", a declarat Cornel Verigut, manager al Iulius Mall Timisoara.

Iulius Mall Timisoara, cel de al doilea mall din cadrul retelei nationale Iulius, a fost inaugurat in anul 2005, in urma unei nvestitii initiale de 45 milioane de euro.