“Principala sursa de venituri o va reprezenta anunturile imobiliare platite, iar pentru acest an am bugetat venituri de 650.000 de euro. Totusi, nu ne-am propus o amortizare rapida a cheltuielilor cu noul portal, in aceasta etapa doar impingem limitele”, declara Adrian Erimescu, directorul general imobiliare.ro.

Etapa de proiectare a noului portal a durat noua luni, iar investitiile s-au ridicat la 160.000 euro. Suma cuprinde achizitii de componente hard si licente pentru programe informatice, servicii de consultanta si cheltuieli cu salarii.

Versiunea beta are ca noutati localizarea pe harta, prezentarile video sau in format pdf, titluri personalizate si o descriere detaliata a proprietatii. Ofertele pot fi adaugate direct de proprietari sau de agentiile imobliare.

Si AgentieNET, firma care detine in portofoliu portalul imobiliar AnunturiParticulari.ro, a lansat recent un nou site, proiecte.biz, dedicat promovarii online a proiectelor imobiliare noi, in urma unei investitii de circa 15.000 euro. Proiectele pot fi selectate si in functie de localizare pe harta, dar si dupa tipul de locuinta, respectiv tipul spatiului comercial si dupa anul finalizarii.

Lansat in ianuarie 2000, imobiliare.ro a depasit de curand pragul de 13.000 de vizitatori unici pe zi. Competitorii sai sunt imobiliare.net si magazinuldecase.ro.