“In prezent, dezvoltatorii fie au taiat 100% bugetul marketing, fie au lasat o cota de avarie. Daca in trecut, ei se axau pe comunicarea emotionala si vindeau mai degraba un stil de viata decat o locuinta, astazi trebuie sa predomine rationalul. De aceea, cred ca mediul online si, in special, noile tool-uri social media ofera mai multe oportunitati de promovare”, a explicat Ponomarenco.

Ponomarenco a lucrat in perioada 2004-2006 ca PR Manager in cadul companiei de consultanta Eurisko Consulting, a plecat apoi pentru un an si jumatate la Coldwell Banker si a revenit la Eurisko in vara anului 2008, dupa ce compania a fost preluata in luna februarie de CBRE, devenind astfel CBRE|Eurisko.

De la CBRE|Eurisko a plecat in vara acestui an, cand a inceput sa lucreze la noua firma de comunicare, Verbio.

“Costurile pentru lansarea Verbio nu sunt ridicate. Investitia previzionata pana la finele anului este de 5.000 euro”, a spus Despina Ponomarenco, adaugand ca in momentul de fata se concetreaza pe atragerea clientilor.