Obiectivul de business al Dunwell, agentie de brokeraj specializata in segmentul de spatii industriale si logistice al pietei imobiliare, este, pe termen scurt ( un an) sa atinga o cota de 10% din piata, iar pe termen mediu (trei ani) sa ajunga la 30%. Lansarea Dunwell vine pe fondul unei piete care in ultimii doi ani s-a dezvoltat accelerat, atat ca volum al stocurilor, cat si ca numar de tranzactii.

Conducerea executiva a companiei este formata din Marian Orzu, unul dintre veteranii segmentului de spatii industriale si logistice, Daniel Cautis si Laurentiu Badea, care sunt si fondatori. Marian Orzu, Managing Partner, vine dupa un parcurs de 13 ani in imobiliare, exclusiv pe segmentul de spatii logistice si industriale.

Dupa 12 ani petrecuti in Eurisko si CBRE, unde a detinut in cele din urma pozitia de Director al Diviziei de Spatii Industriale, a trecut de partea clientului, la CTP, cel mai mare dezvoltator si administrator de parcuri de spatii industriale si logistice din Romania si Europa Centrala si de Est. Pana acum Marian Orzu a tranzactionat peste 400.000 de metri patrati de proprietati industriale.

Daniel Cautis, Managing Partner, are si el cu o experienta „duala” de peste sase ani, atat in agentie cat si la client: Colliers International, respectiv Iulius Grup si CTP. Laurentiu Badea, Managing Partner al diviziei de terenuri, are o vechime de 15 ani in imobiliare, in cadrul CBRE, Epsilon Imobiliare si Eurisko Property Intelligence. Valoarea terenurilor tranzactionate de Laurentiu ajunge in acest moment la aproximativ 100 de milioane de euro.

„Am parasit siguranta marilor corporatii si am intrat in antreprenoriat impreuna cu Daniel si Laurentiu pentru ca avem aceeasi viziune: atat cea a orizontului deschis de dezvoltarea accelerata a parcurilor industriale si logistice din ultimii ani, cat si a dorintei de a oferi servicii pe care piata inca nu le pune la dispozitie. Pasul acesta insa l-am facut avand o baza solida: experienta pe care am acumulat-o atat de partea agentiei, cat si de cea a proprietarului si dezvoltatorului, ceea ce ne da o perspectiva integrala asupra business-ului si a intregului proces de tranzactionare. Putem intelege astfel cel mai bine atat dorintele proprietarului, cat si asteptarile chiriasului, ambele parti ajungand la un consens, cu un castig real. Mai mult decat atat, evolutia segmentului de industrial din ultimii ani, un segment neglijat pana acum, ne-a creat contextul favorabil de a exploata aceasta nisa si de a dezvolta acest nou proiect de agentie”, a spus Marian Orzu, partener Dunwell.

Citeste si:
De ce nu apare Moldova pe radarul dezvoltatorilor de spatii logistice
Dunwell: Lipsa...

Dunwell ofera servicii de tranzactionare si consultanta imobiliara in procesul de identificare, inchiriere si vanzare a spatiilor logistice si industriale existente sau a unor proiecte noi, vizand in special furnizorii de servicii logistice, retailerii traditionali si cei online, industria FMCG si producatorii. Pentru proprietarii si dezvoltatorii de spatii logistice si industriale, Dunwell ofera servicii de cercetare de piata pentru estimarea preturilor de inchiriere sau vanzare ale proprietatilor sau pentru identificarea oportunitatilor de investitii, reprezentare in negociere si marketing al proprietatilor. Marketing-ul proprietatilor e un serviciu conceput special pentru dezvoltatorii locali de talie mica sau medie, care de multe ori nu beneficiaza de suportul de marketing al marilor corporatii de real-estate. Sediul central al agentiei este in Bucuresti, dar compania colaboreaza cu toate marile parcuri industriale si logistice din tara si vizeaza atat clienti internationali cat si nationali si locali.

Obiectivul de business al agentiei pe termen scurt (un an) este sa atinga o cota de 10% din piata de spatii logistice si industriale, iar pe termen mediu (trei ani) sa ajunga la 30%. Dunwell lucreaza proiecte de inchiriere de spatii logistice si industriale de la jumatatea lui 2017, cand au fost facute si primele angajari si s-au realizat si primele tranzactii. Echipa actuala a Dunwell numara patru oameni. Recent, compania a finalizat procesul de branding, dar si cateva tranzactii pe care urmeaza sa le anunte public in viitorul apropiat.

„Cred ca cea mai mare realizare a acestor prime luni, este chiar demararea acestui proiect antreprenorial, Dunwell. Crearea identitatii de brand, a infrastructurii operationale a firmei, formarea unei echipe functionale, elaborarea primelor planuri de business si proiectii de cash-flow, administrarea financiara a proiectelor sunt cativa dintre pasii absolut necesari pentru un proiect ambitios, dar care are nevoie de o baza solida. Ne bucuram ca avem deja tranzactii semnate si multe altele sunt in desfasurare. De asemenea, finalizarea unei tranzactii pe segmentul de productie, segment de care Romania are mare nevoie si pe care dorim sa il promovam, precum si increderea pe care clientii ne-au acordat-o, sunt pentru noi incurajari in plus”, explica Daniel Cautis, partener Dunwell.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Dunwell muta Citronex in MLP Bucharest West pe o suprafata de 4.000 mp