Primul magazin H&M din Romania va fi un flagship (n.r: statut care se refera la aplicarea celor mai inalte standarde de design existente in cadrul retelei) si va avea o suprafata de peste 1.000 mp, fiind amplasat in apropiere de magazinul C&A.

“Negocierile cu H&M au inceput in luna octombrie, imediat dupa deschiderea centrului comercial. Magazinul va fi situat in imediata apropiere a intrarii principale si va fi deschis in primava anului viitor, cel mai probabil in luna martie”, a declarat, pentru Wall-Street, Roxana Stanciulescu (foto), coordonatorul departamentului de inchirieri spatii comerciale in cadrul Jones Lang LaSalle.

In apropiere de intrarea principala, langa magazinul Reserved, se gaseste, in prezent, un spatiu liber, ocupat pana de curand de Rafar Brands, magazin ce face parte din grupul RTC.

"Magazinul Rafar Brands este in acest moment inchis publicului, dar contractul este inca in vigoare. Suntem in discutii referitoare la spatiul din AFI Palace pentru a stabili impreuna destinatia magazinului", au explicat, pentru Wall-Street, reprezentantii Rafar. Suprafata ocupata de Rafar era de 211 mp.

Citeste si:

Magazinul din AFI Palace Cotroceni va amplasat pe doua etaje, potrivit declaratiilor recente ale dezvoltatorului AFI Europe. In tranzactia de inchiriere, Jones Lang LaSalle a reprezentat proprietarul centrului comercial, fiind singura agentie implicata in intrarea pe piata locala a suedezilor de la H&M.

Compania Jones Lang LaSalle a fost implicata in inchirierea mall-ului AFI Palace Cotroceni inca din anul 2006 si a fost responsabila, in mare parte, de aducerea brandurilor internationale. Printre contractele intermediate se numara: Inditex (proprietarul Zara), C&A, Mango, Koton, Reserved, Deichmann, Humanic, LC Waikiki, Pure Fitness si Camaieu.

Alaturi de Jones Lang LaSalle, la inchirierea mall-ului a participat si compania de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield, care a adus retaileri precum: Marionnaud, Twist, Noriel Toys, Vincenti, Porsche Design si Franco Feruzzi.

AFI Palace Cotroceni cuprinde 250 de magazine si are o suprafata inchirabila de 76.000 mp, reprezentand o investitie de circa 300 milioane de euro.