Primul magazin de tip “pop-up” din Romania a fost deschis recent pe Calea Victoriei si se numeste Syoss Hair Academy, tranzactia de inchiriere fiind intermediata de compania de consultanta imobiliara King Sturge. Syoss Hair Academy, lansat de Henkel, va functiona in fostul magazin Versace Jeans pentru o perioada de 30 de zile.

“Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioada limitata, de la o zi pana la 30 de zile, de catre retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate si elementul supriza caracteristice unei promotii. De obicei,un pop-up store este mai putin costisitor fata de o reclama la televiziune, iar efectul este acelasi”, a declarat Carmen Ravon, consultant in cadrul King Sturge.

Cine a mai deschis magazine temporare

Conceptul pop-up a aparut in anul 2003 si este cunoscut in orase precum New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, Stockholm si Los Angeles, prezentand editii limitate sau lansand designeri si colectii.

“Un astfel de exemplu este producatorul de masini Lexus care a inchiriat un spațiu de retail pentru gazdui creatiile a trei artisti avangardisti - un fotograf, un producator video si un sculptor in lemn - prin acestia compania dorind sa sublinieze inovatia si design-ul noului model de masina care se parcheaza singura”, adauga consultantul King Sturge.

Conceptul a fost folosit si de companiii ca JVC, Fila, Ford, Nike, Gap si Wal-Mart pentru a-si promova brandurile.

Citeste si:

Avantaje si dezavantaje

Deschiderea unui magazin pop-up este un lucru dificil atat pentru chiriasi cat si pentru proprietari, subliniaza Carmen Ravon, problemele fiind alegerea locatiei care confera vizibilitate maxima si amenajarea spatiului, care trebuie predat astfel incat sa permita inceperea imediata a activitatii.

Calea Victoriei, la fel ca si alte artere importante din Bucuresti, a avut parte de multe schimbari de chiriasi in ultimii doi ani, zona dinspre Piata Victoriei fiind ocupata preponderent de magazine cu profil alimentar, iar zona dinspre Regina Elisabeta de importatori de ceasuri si bijuterii.

Citeste aici cu cat au scazut chiriile spatiilor comerciale de pe Calea Victoriei in ultimii doi ani.

Bancile vor sa isi renegocieze chiriile pentru spatiile stradale

Bancile vor sa isi renegocieze chiriile pentru spatiile stradale