Cei doi antreprenori au investit pentru inceput 10.000 euro, suma alocata cercetarii, dezvoltarii brandului, construirii magazinului online si producerii hainelor. Investitia, din care mare parte a fost destinata primei transe de productie, va fi amortizata pana la finalul acestui an, spun fondatorii Bodybebe.ro.

In prima saptamana de la lansare, Bodybebe.ro a inregistrat vanzari de 700 de euro.

Potrivit Marei Stoenescu (foto), hainele comercializate au fost croite intr-un atelier din judetul Prahova, lucrandu-se in sistem lohn cu un producator local. Ulterior, hainele au fost seigrafiate intr-un atelier din Bucuresti.

“Partea cea mai dificila consta in alegerea furnizorilor potriviti. In general, in prima faza ne-am lovit de reticenta, datorata faptului ca cerintele noastre au fost mult mai speciale decat ce e uzual pe piata de productie textila din Romania. Apoi a trebuit sa luptam intens cu cei alesi pentru ca cerintele noastre sa fie respectate intocmai”, afirma Mara Stoenescu.

Produsele Bodybebe.ro au preturi cuprinse intre 11 si 38 de lei.

Citeste si:

Pentru anul viitor, antreprenorii intentioneaza sa isi deschida un magazin si un atelier propriu de productie. In plus, acestia estimeaza o cifra de afaceri de 100.000 euro.

In opinia Marei Stoenescu, pe piata hainelor de copii din Romania exista mult loc pentru brand-uri locale, oferta autohtona din momentul de fata permitand diferite initiative.

“Industria de profil se imparte in patru: marile brand-uri din strainatate existente pe piata noastra, piata neagra (mai exact comenzi centralizate pe Internet de la brand-uri celebre din strainatate), produsele made in China (vezi Dragonul Rosu, de unde se aprovizioneaza multi antreprenori romani) si producatorii romani”, explica Mara Stoenescu.

Printre magazinele online cu haine pentru copii se numara Pifou.ro, Misenashop.ro, Maxbebe.ro si Organicbaby.ro