In ultimii ani aparitia a foarte multe multinationale si cresterea veniturilor i-a facut pe foarte multi angajati ai acestor companii sa ofere o atentie tot mai mare vestimentatiei. Daca in prezent foarte multi barbati cu venituri peste medie isi aleg un costum sau o camasa in functie de brand, un antreprenor de 26 de ani isi doreste sa determine tot mai multi oameni de afaceri sa isi cumpere haine la comanda.
Marius Dan (foto) s-a gandit sa lanseze o afacere in domeniul hainelor barbatesti realizate la comanda in toamna anului trecut cand se afla la Londra si a cunoscut un britanic care avea un astfel de business si si-a dat seama ca in Romania este o nisa care poate sa fie exploatata si care are un potential mare de crestere.

Antreprenorul este unicul actionar al businessului pentru care lucreaza inca doua persoane si pentru care mai vrea sa angajeze doi oameni pana in primavara anului viitor.

Investitia initiala in Tudor.Personal Tailor a fost de 14.000 de euro, iar banii, proveniti de la parinti si din economiile proprii, au fost utilizati pentru cumpararea de materiale, mai exact a lanei din Italia.

La inceput costumele erau realizate in Ungaria, dar de aproximativ doua luni acestea sunt confectionate de doi producatori romani.

“Cel mai dificil a fost cand am incercat sa schimbam producatorul pentru ca 95% din productia locala se face in serie si pentru ca nu exista utilaje si know-how este foarte greu sa gasesti un producator roman”, explica Marius Dan.

Un costum cumparat de la Tudor.Personal Tailor costa intre 1.400 si 2.000 de lei, pretul variind mai ales de perioada in care trebuie realizat, in mod normal un costum fiind realizat in 15-17 zile, iar la uregnte intr-o saptamana. Pe de alta parte, o camasa costa intre 300-350 de lei, o pereche de pantaloni in jur de 450-550 de lei, iar un sacou circa 800-1400 de lei.

In prezent firma are in jur de 40 de clienti pe luna, iar fondatorul afacerii spera sa ajunga la un business de 100.000 de euro pana la finalul anului, in timp ce pentru anul viitor spera sa aiba aproximativ 90 de clienti pe luna, iar afacerile sa creasca de patru ori mai mult, ceea ce spre finalul lui 2011 i-ar putea aduce si profit.

Cea mai mare comanda pana acum a fost de 2.500 de euro, aceasta constand in trei costume si opt camasi. In general un cumparator isi comanda un costum si doua, trei camasi.

Clientii Tudor Tailor au fost sunt de obicei angajatii din multinationale care castiga intre 800 si 1.300 de euro pe luna, iar jumatate din cereri vin din partea femeilor.

Daca de Sarbatori antreprenorul va incepe sa vanda si accesorii precum cravate, curele din piele si butoni, de la anul va comercializa si pantofi la comanda care vor costa aproximativ 250 de euro iar in aproximativ doi ani va lansa si o linie pentru femeile de afaceri.

Tot anul viitor, Marius Dan isi doreste sa dezvolte o aplicatie online prin care prin diferite tutoriale clientii companiei sa isi poata lua singuri masurile, iar astfel antreprenorul sa nu mai fie nevoit sa faca el acest lucru.

Tudor. Personal Tailor este un business lansat la inceputul acestui an care a fost ales selectat alaturi de alte trei afaceri in cadrul Start&Grow un program organizat de Startups.ro impreuna cu Microsoft prin care antreprenorii primesc consultanta si produse in valoare de 160.000 de euro. Celelalte start-upuri castigatoare sunt Bacania Veche - un magazin unde se vand doar produse naturale, Kenubi - un soft pentru organizarea documentele pe calculator si Asteco Lifestyle - un centru de diagnostic si tratament.

Sursa foto: Costumemasculine.blogspot.com/

Citeste si: Cum arata businessul cu cozonaci si dulceata de casa al fostului director de marketing de la Jurnalul National

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri