Operatorul aerian KLM lanseaza serviciul Meet&Seat, fiind astfel prima linie aeriana ce integreaza retelele sociale in procesul de rezervare a zborurilor.
Pasagerii ce au achizitionat un bilet de avion isi pot conecta profilele Facebook sau LinkedIn la datele zborului respectiv, pentru a putea vedea alaturi de cine vor calatori sau pot descoperi ce alt pasager va fi prezent la aceeasi conferinta in orasul destinatie.

Meet&Seat permite pasagerilor cu interese comune si sa isi rezerve locuri alaturate sau sa rezerve acelasi taxi de la aeroport catre hotel.

Serviciul Meet&Seat este disponibil doar pe zborurile lung curier intercontinentale, prin intermediul functiei Manage My Booking. Pasagerii isi pot alege locurile prin Manage My Booking incepand cu 90 de zile inaintea zborului, pana la cel mai tarziu cu 48 de ore inainte.

KLM Meet&Seat demareaza ca proiect pilot pe zborurile cu plecare din Amsterdam si destinatiile San Francisco, New York si Sao Paolo. Serviciul urmeaza sa fie disponibil in scurt timp si pe alte destinatii intercontinentale.

KLM este membru al aliantei SkyTeam, oferind astfel acces la o retea de 926 destinatii din 173 de tari, pe sase continente. In 2004 Air France si KLM au fuzionat, formand Air France KLM.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri