In iunie 2005 pentru prima oara programele de zbor a doua mari companii aeriene europene se vor uni intr-unul singur. Prin urmare, programele Air France Frequence Plus si KLM Flying Dutchman isi vor uni fortele pentru a da nastere programului Flying Blue.
Insumand 10 milioane de membri, Flying Blue reprezinta premisa principala pentru programele de management al relatiilor cu clientii ale ambelor companii si are ca obiectiv recunoasterea clientilor fideli, pe care ii recompenseaza in mod consecvent cu servicii de calitate, indiferent de linia aeriana cu care calatoresc. Bazata pe principiul "un grup, doua companii aeriene", aceasta strategie pune inainte de toate cei 66,3 milioane de clienti ai Grupului.

Programul este inovator si in acelasi timp usor de folosit. Contine patru niveluri de pozitionare a membrilor sai - Ivory, Silver, Gold si Platinum.
Detinatorii de carduri Frequence Plus si Flying Dutchman vor deveni in mod automat membrii noului program si li se vor recunoaste milele acumulate pana acum (1 mila Frequence Plus = 1 mila Flying Blue; 1 mila Flying Dutchman = 1 mila Flying Blue). Impreuna cu peste 30 de companii aeriene partenere, Flying Blue le ofera clientilor sai oportunitatea de a acumula si a folosi aceste mile intr-un mod foarte avantajos pe cele 18.000 de zboruri zilnice catre 900 de destinatii.

In plus, si alti 100 de parteneri s-au alaturat programului, astfel crescand sansele de a castiga si de a folosi milele.

In lunile urmatoare membrii programului Frequence Plus si Flying Dutchman vor primi instructiuni practice cu privire la Flying Blue, urmate de alte informatii suplimentare la o data ulterioara. Aceasta documentatie (inclusiv cardul Flying Blue) va fi trimisa membrilor care au acumulat mile in cadrul programelor Frequence Plus si Flying Dutchman in ultimele 24 de luni. Ceilalti vor primi documentatia cand vor utiliza prima oara cardurile FFP.

Centrarea celor doua retele impreuna cu introducerea taxelor asociate si armonizarea operatiunilor pe aeroporturile Charles de Gaulle (Paris) si Schiphol (Amsterdam) sunt doar cateva dintre facilitatile de acces la reteaua globala oferite clientilor. Noul Grup insumeaza 106.000 angajati, 66,3 milioane de pasageri, 225 de destinatii, astfel clasandu-se pe primul loc atat in lume, cat si in Europa in ceea ce priveste profitul.