Air France, KLM și TAROM anunță primul parteneriat din România cu Singureni Manor Equestrian Retreat în cadrul programului de fidelizare.

Prin acest parteneriat, membrii comunității Flying Blue vor acumula mile alegând să se cazeze într-una dintre cele două locații premium oferite de Singureni Manor Equestrian Retreat, Paul's Lodge și Paul's Horses. Mai mult, aceștia vor avea parte de experiențe culinare personalizate, bucătărie inspirată din aromele locale și de sezon, sporturi ecvestre, safari și spa, dar și de alte diferite activități în aer liber pe domeniul situat în inima unei păduri de stejari și salcâmi de aproximativ 800 de hectare, cu peste 3.000 de animale sălbatice.

Parteneriatul permite membrilor programului de fidelitate Flying Blue să câștige Mile suplimentare pentru sejururile petrecute la Singureni Manor Equestrian Retreat (pentru fiecare 1 euro cheltuit vor primi 1 Milă Flying Blue). Pentru a valida Milele acumulate, membrii Flying Blue trebuie să prezinte la check-out cardul Flying Blue împreună cu factura pentru sejurul petrecut la Singureni Manor iar Milele vor fi creditate în contul Flying Blue.

"Acordul dintre Flying Blue și Singureni Manor Equestrian Retreat este primul din România care permite clienților Flying Blue să acumuleze Mile cu un partener local”, a declarat Răzvan Răduț, Country Sales Manager pentru Air France, KLM în România.

„Suntem încântați să oferim comunității Flying Blue acces la o zonă ecvestră înconjurată de o pădure de stejari și salcâmi care găzduiește peste 3.000 de animale sălbatice”, a spus Adrian Adam, Executive Manager la Singureni Manor Equestrian Retreat.

Mai multe oportunități pentru membrii programului de fidelizare Flying Blue care folosesc BT Flying Blue la Singureni Manor

Posesorii cardului de credit BT Flying Blue, emis de Banca Transilvania în parteneriat cu Air France, KLM și TAROM, vor primi Mile în plus dacă aleg să plătească cu cardul de credit sejurul de la Singureni Manor - Equestrian Retreat. Astfel, ambii parteneri vor acorda Mile: Banca Transilvania acordă pentru plata cu cardul BT Flying Blue, iar Singureni Manor, pentru sejurul petrecut acolo de membrii Flying Blue.

De la lansarea în 2014, parteneriatul dintre Air France, KLM, TAROM și Banca Transilvania a devenit unul de succes în România. Cardurile BT Flying Blue sunt singurele carduri de credit din România care oferă posibilitatea de a câștiga Mile la achizițiile zilnice și de a le transforma în bilete premiu în cadrul programului Flying Blue. Banca a emis până acum aproximativ 40.000 de carduri. Valoarea cumpărăturilor cu acest card a fost cu 20% mai mare în 2021 față de 2019, iar în ianuarie-mai a.c. aceasta a crescut cu 45% față de primele cinci luni ale anului 2021.

Flying Blue este programul de fidelizare al grupului Air France-KLM. Creat în 2005, are acum 17 milioane de membri în întreaga lume, respectiv 140.000 membri in Romania care au acces la o multitudine de premii și beneficii și pot câștiga și cheltui Mile cu o selecție largă de companii aeriene, parteneri de retail și financiari.

Are 33 de companii aeriene partenere și peste 100 de parteneri din afara industriei aviatice. Cu cât membrii săi călătoresc mai mult, cu atât mai multe premii vor primi. Cu cardul Flying Blue, clienții pot avea acces la numeroase servicii, special concepute, pentru a avea o călătorie cât mai plăcută.

Membrii se pot loga pe www.airfrance.com și www.klm.com ca să își verifice contul și pot rezerva bilete direct sau pot solicita creditarea Milelor lipsă direct în cont. Pe site-ul flyingblue.com, aceștia pot accesa o prezentare completă a programului Flying Blue, descoperind beneficiile fiecărui nivel Explorer, Silver, Gold și Platinum, explicate în video și tutoriale. Membrii pot consulta "Flying Blue Store" pentru a descoperi diferite moduri de a câștiga și consuma Milele, împreună cu lista completă a tuturor ofertelor partenerilor de program.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri