In Romania exista doar 39 de puncte de informare turistica, adica mai putin de un centru pentru fiecare judet al tarii, in conditiile in care in celelalte state comunitare fiecare mare oras beneficiaza de mai multe astfel de puncte.
"In Romania turisii beneficiaza de un nivel foarte slab de informare turistica, comparativ cu celelalte state din UE, unde promovarea turismului este una dintre prioritatile autoritatiilor", a declarat directorul general al inplementatorului in Romania de infochioscuri turistice digitale, Norbert Wolfgang Gassner, citat de NewsIn.

Potrivit acestuia, tara noastra beneficiaza de doar 39 de puncte de informare turistica, neacoperind toate judetele tarii. Capitala nu detine in momentul de fata niciun centru de informare turistica, comparativ cu marile orase ale Europei, in care exista mai multe astfel de puncte, amplasate strategic.

O alternativa mai saraca a punctelor de informare turistica o reprezinta instalarea unor infochioscuri digitale, insa autoritatile nu s-au grabit sa le implementeze nici pe acestea.

"In Romania sunt instalate decat 11 infochioscuri, in orase precum Brasov, Busteni, Piatra Neamt sau Miercurea Ciuc. Pentru Bucuresti este instalat un infochiosc, dar de el pot beneficia doar turistii care ajung la Aeroportul Henri Coanda", a spus Gassner.

Reprezentantii Primariei Generale au declarat ca institutia deruleaza in momentul de fata doua proiecte care vizeaza infiintarea de centre de informare turistica si instalarea unor infochioscuri.

"In ce priveste centrele de informare, primul astfel de punct va fi amplasat in Pasajul Universitatii, dupa finalizarea lucrarilor de reabilitare, alte amplasamente fiind in studiu in prezent. De asemenea, Primaria mai are in derulare un proiect demarat de PMB in 2006 sub numele Sistem Interactiv de Informare a Cetatenilor", au precizat sursele amintite.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri