"Din luna iunie, vom introduce curse noi, respectiv Bucuresti-Amsterdam, Bucuresti-Lyon, Bucuresti-Venetia, Bucuresti-Dubrovnic, Bucuresti-Zagreb si Cluj-Paris. ", a declarat Ruxandra Brutaru, potrivit NewsIn.

Totodata, potrivit reprezentantului Tarom, din luna ianuarie pana in prezent au fost vandute 45.000 de bilete. Brutaru a mai spus ca, pana la sfarsitul anului, Tarom spera sa vanda 200.000 de bilete, la pretul de 50 de euro plus taxe.

Directorul general al operatorului aerian a precizat ca, in primul trimestru al acestui an, vanzarile au scazut per total, dar in luna martie au crescut cu 10% fata de februarie.

"Tarom are si o noua propunere pentru serviciul de catering. Anul 2009 va fi un an dificil, dupa cum a anuntat Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni (IATA) ca multe dintre companiile aeriene vor avea pierderi de 4,8 miliarde de dolari. In aceasta situatie, companiile aeriene se vad obligate sa actioneze agresiv, prin mentinerea de lideri si sa-si apropie cat mai mult pasagerii ", a mai adaugat directorul general al companiei aeriene.

Ruxandra Brutaru declara in luna februarie ca, anul acesta, compania isi propune recastigarea cotei de piata prin produse care se adreseaza unui public divers, prin tarife de 50 euro plus taxe pentru toate destinatiile. Astfel, prin scoaterea la vanzare a 20% din capacitatea totala la tarife concurentiale, Tarom estimeaza ca va castiga anul acesta si din segmentul pasagerilor low-cost, inregistrand o crestere a gradului de ocupare de aproximativ 6% fata de 2008.

De asemenea, directorul general al companiei aeriene a declarat recent ca Tarom intentioneaza sa dezvolte in continuare segmentul intern, urmand ca din luna iunie, sa lanseze curse Bucuresti - Constanta in zilele de joi,vineri si duminica, iar Constanta - Cluj in zilele de joi si duminica, cu preturi ale biletelor incepand de la 24 euro fara taxe. Tot atunci, Brutaru spunea ca Tarom va avea o noua imagine, o noua costumatie a personalului de bord, dar si un nou catering.