Anul trecut compania a transportat 550.000 de pasageri pe cursele din si catre Romania, in crestere cu 10% fata de anul 2007, dar cu 50.000 de pasageri sub estimarile initiale pe fondul agravarii crizei financiare globale in cea de-a doua parte a lui 2008.

“Dupa prima luna de functionare, Bucurestiul este destinatia cea mai buna pentru Lufthansa Italia din cele opt lansate anul acesta, depasind
orase precum Madrid, Budapesta sauParis”, a declarat declarat Stefan Versemann, directorul general de vanzari pentru Romania si Moldova al Lufthansa.

Romania este, de asemenea, tara din regiune in care compania germana si-a marit cel mai mult capacitatea anul acesta, cu 14 procente prin adaugarea celor 7 zboruri saptamanale Bucuresti- Milano si prin inaugurarea celui de-al doilea zbor zilnic Bucuresti-Munchen.

“Anul acesta cu vanzarile au avansat cu 12% pe fondul unei cresteri a capacitatii de 14-15%”, spune Versemann.

In 2008, Luftansa a inregistrat o crestere de 10% pe cursele din si catre Romania, piata locala ocupand locul al doilea dupa Polonia, unde nemtii au transportat 1 milioane de pasageri

La nivel de grup, Luftansa a raportat un profit operational de 1,35 mld. euro, sub estimarile care preconizau atingerea valorii de 1,9 miliarde de euro. Profitul net a fost de 599 mil. euro.

In ceea ce priveste vanzarile Luftansa, 2008 a fost cel mai bun an in pentru Europa Centrala si de Est.

Noutatile Lufthansa pentru acest an sunt noua destinatie Bucuresti-Milano Malpensa introdusa de pe data de 2 martie, dar si dublarea numarului de curse pe ruta Cluj-Napoca-Munchen. “Inca nu puteam face estimari cu privire la numarul de pasageri pe care il vom transporta pe ruta Bucuresti-Milan, insa ne bazam atat pe segmentul de business, investittorii italieni fiind printre cei mai activi de pa piata din Romania, dar si pe leisure, Italia avand un mare potential din acest punct de vedere”, a mai declarat reprezentantul Lufthansa.

Odata cu introducerea celui de-al doilea zbor zilnic pe ruta Cluj-Napoca-Munchen, compania germana va oferi circa 2.000 de locuri saptamanale pe acest zbor, unul dintre cele mai solicitate zboruri ale companiei pe piata locala.

Lufthansa estimeaza pentru 2009 afaceri in crestere cu peste 10% fata de anul trecut cand operatorul aerian a realizat o cifra de afaceri de peste 40 de milioane de euro pe piata locala.

“Principalele argumente ale acestei cresteri sunt marirea capacitatii de zbor, pana la 114 zboruri saptamanale care vor fi operate de Lufthansa impreuna cu Swiss Airlines incepand din 1 aprilie (orarul de vara)”, a declarat Stefan Versemann.

Versemann, Lufthansa: Orice criza reprezinta o noua oportunitate

Versemann, Lufthansa: Orice criza reprezinta o noua oportunitate

Versemann, Lufthansa: Orice criza reprezinta o noua oportunitate