“Vom opera 4 curse saptamanale dus-intors pe aceasta ruta, 85%-90% dintre pasagerii pe care ii vom transporta urmand a fi pe segmentul de leisure. Si pentru 2009 asteptam un grad de ocupare egal cu cel din sezonul trecut, de pana la 80%”, a declarat Corina Enciu (foto), reprezentant general al Delta in Romania.

Avand in vedere ca zborul Delta Air Lines va fi operat in aceasta perioada cu o aeronava de tip Boeing 767-300ER cu o capacitate de 216 locuri, compania americana va transporta circa 28.000 de pasageri in aceste sezon pe cursele din si catre Romania. ”Avand in vedere ca segmental de business inregistreaza o scadere la nivel global, vom avea doar 35 de locuri la clasa premium Business Elite si 181 de locuri la clasa Economy”, a mai spus Corina Enciu, care vizeaza o cota de piata de 20% pe acesta destinatie.

Intrucat targetul companiei este un grad de ocupare foarte ridicat, nu neaparat o marja de profit foarte mare in toata aceasta perioada, compania americana va veni cu promotii pentru a-si atrage pasagerii. “In perioada 2-9 iunie, pretul unui bilet la clasa Eonomy este de doar 499 euro, cu toate taxele incluse, in timp ce la clasa Business pretul este de 2.193 euro. Avem preturi special si pentru studentii din Romania care merg in SUA sa munceasca pe perioada verii”, a mai declarat oficilalul Delta Airlines.

Zborul va acoperi aproximativ 20 de tone de capacitate cargo din Romania in Statele Unite in fiecare saptamana. Cursa pleca din Bucuresti la 12:20 p.m. si aterizeaza la New York la 4.05 p.m, durata de zbor fiind de 10 ore si 45 de minute. “Avand in vedere ca 45% dintre pasagerii zborului spre New York zboara catre alte destinatii din SUA prin JFK, programul a fost stabilit astfel incat sa se poata crea cat mai multe optiuni pentru pasageri, in aproximativ 40 de orase”, a mai decalrat Corina Enciu.

De curand, operatorii Air France-KLM si Delta Air Lines au semnat un joint-venture pe termen lung prin care cei doi parteneri vor opera impreuna zborurile transatlantice. Cele doua companii vor avea peste 200 de zboruri transatlantice zilnice, oferind circa 50.000 de locuri pe zi.

Delta Air Lines si Air France-Klm isi vor imparti atat veniturile de operare, cat si costurile provenite din aceasta retea de zboruri.