"Sigur ca o crestere a turismului cu 10% fata de anul trecut, in conditiile in care peste tot in lume turismul se prabuseste, este o tinta ambitioasa pe care nu stim daca o putem atinge", a declarat, pentru NewsIn, Elena Udrea.

Udrea a lansat, vineri, la Paris, campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe plan international, sub sloganul "Romania – Land of Choice", in prezenta lui Ilie Nastase si Nadiei Comaneci, precum si a reprezentantilor Primariei Paris si ai Federatiei Franceze de Tenis.

Campania va continua pana la sfarsitul anului, cu difuzarea clipurilor de promovare a tarii noastre pe cel mai mare canal pan–european de sport si pe cel mai mare canal international de stiri, acestea urmand a fi selectionate conform procedurilor nationale in vigoare.

Evenimentele se vor incheia cu o sedinta foto la standul Federației Franceze de Tenis si o sesiune de autografe acordate de Ilie si Nadia pe cartile postale realizate pentru aceasta campanie si pe mingi de tenis inscriptionate “Romania – Land of Choice”.

De asemenea, in seara zilei de 5 iunie, ministrul Elena Udrea va oferi un cocktail pentru turoperatorii francezi si presa romana si straina prezentã la eveniment.

Pe parcursul zilei, spotul de promovare a tarii va rula pe un panou amplasat in piata, iar in zona vor fi distribuite pliante despre Romania. De asemenea, in timpul Turneului de tenis, bannere apartinand campaniei de promovare a turismului romanesc prin intermediul Nadiei Comãneci, al lui Ilie Nastase si al lui Gheorghe Hagi vor decora celebrul bulevard parizian, Champs Elysees.