Cea mai buna luna din punctul de vedere al gradului de ocupare a fost martie, cu un grad mediu de ocupare de 34%.
Incurajati de aceste cifre, proprietarii Carol Parc au crescut treptat tarifele, care la inceputul anului fusesera reduse pe fondul crizei. Astfel, daca tarifele rack rates la inceputul anului 2009 erau intre 95 si 450 euro/noapte (fara taxe si mic dejun), acum sunt intre 295 si 1.100 euro. „In aceste conditii, venitul mediu pe camera/noapte a crescut de la 150,73 euro in ianuarie la 234,44 euro in iunie 2009”, mai spune reprezentanta hotelului.
Un segment care a crescut foarte mult in primele sase luni ale anului a fost cel de food&beverage, care a reprezentat nu mai putin de 48% din veniturile totale.
Daca anul trecut, 99% dintre clientii Carol Parc erau straini, in prima jumatate din 2009 lucrurile s-au modificat simtitor, 40% dintre oaspetii hotelului fiind romani, care prefera in special ofertele de week-end. "Pentru a incuraja cat mai multi bucuresteni sa aleaga hotelul Carol Parc oferim, inclus in pretul de cazare, transportul de acasa si inapoi cu limuzina sau cu un automobil de lux Mercedes", spune Sylvia Petre.
Tarile din care provin majoritatea clientilor straini ai Carol Parc sunt, in ordine, Germania, Belgia, SUA si Italia.
Hotelul bucurestean are 19 camere individual decorate si mobilate cu piese clasice din lemn de cires, executate pe comanda intr-un atelier din Verona pentru fiecare camera in parte. In functie de dimensiunea si dotarile unei camere, de privelistea de care te bucuri asupra orasului, camerele din Carol Parc Hotel sunt impartite in patru categorii: standard, deluxe, executive deluxe si executive deluxe suite.
Hotelul a devenit operational in toamna anului 2007, in urma unei investitii estimate la circa 5 milioane de euro, care nu include pretul imobilului.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: