Desi achizitionarea pachetelor turistice de lux a scazut cu circa 50% comparativ cu anii trecuti, agentia de turism TravelBiz a vandut in aceasta vara un sejur in valoare de 39.000 euro, pret apropiat de cel al unui apartament cu doua camere in cartierul bucurestean Berceni.
Sejurul a avut ca destinatie localitatea elvetiana St. Moritz, cuprinzand 7 nopti de cazare la un hotel de 5 stele deluxe.

Cel mai scump bilet de avion vandut de agentia de turism a fost pe ruta Bucuresti - Los Angeles - New York - Bucuresti, in valoare de 8.245 euro. “Anul trecut, astfel de servicii erau o regula, anul acesta au devenit o exceptie”, a declarat Simona Veteleanu (foto), director general TravelBiz.

Vanzarile estivale ale companiei TravelBiz au crescut cu 10% anul acesta, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Pentru tot anul 2009, TravelBiz isi propune o crestere a cifrei de afaceri de 8%-10%, pana la circa 5,5 milioane euro.

Cele mai cautate destinatii din aceasta vara au fost Grecia, Turcia si Bulgaria, unde preturile pachetelor turistice au ramas la acelasi nivel cu cel de anul trecut, uneori chiar mai scazute.

Anul acesta a adus si cateva modificari in comportamentul de cumparare al romanilor - daca pana acum majoritatea preferau sa isi rezerve vacanta cu cateva luni bune inainte si putini erau cei care asteptau pana in ultimul moment pentru rezervari, anul acesta lucrurile s-au inversat.

Astfel, numarul rezervarilor „last-minute” a crescut cu 30% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In plus, a scazut numarul romanilor care au cautat locatii exotice - majoritatea alegerilor fiind influentate de pret.

„Anul 2009 a fost unul greu pentru majoritatea companiilor si, desi am reusit sa crestem cifra de afaceri, trebuie sa recunostem ca am depus un efort dublu pentru acest lucru. Daca pana anul trecut lucrurile erau destul de simple - clientii fiind cei care veneau la noi, anul acesta ne-am schimbat strategia, devenind destul de proactivi”, a mai spus oficialul TravelBiz.

TravelBiz Romania activeaza pe piata turismului de afaceri si al organizarii de evenimente de peste 9 ani.

Agentia ocupa o pozitie de top pe aceasta nisa, in portofoliul sau regasindu-se nume importante de companii nationale si multinationale.

Incepand din anul 2007, compania a dezvoltat si segmentul de turism individual, ca tour operator, atat pe zona de outgoing, cat si pe cea de incoming, precum si segmentul de servicii VIP.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri