“Cel mai mare client al Radisson este o companie din domeniul energiei. Doar pentru cazare, multinationala a platit 300.000 euro (2000 de nopti cu un pret de 150 de euro pe noapte). Serviciile adiacente cazarii au mai costat circa 200.000 de euro”, a declarat, pentru Wall-Street, Adrian Adam (foto), director de marketing al hotelului bucurestean.

Pe de alta parte, hotelul bucurestean a pierdut cativa clienti din domeniul farmaceutic. “Exista un codex in randul companiilor farmaceutice de a renunta la unitatile de 5 stele in favoarea celor de 3 si 4 pentru a reduce costurile”, a mai declarat oficialul Radisson.

Incepand din luna septembrie, cand gradul de ocupare a inceput sa creasca, hotelul bucurestean a crescut usor tarifele de cazare. “Am ridicat usor tarifele de cazare incepand din septembrie, insapentru a ajunge la preturile din 2008 trebuie sa mai treaca 2-3 ani”, a mai spus Adam.

Deschis in urma unei investitii de 70 milioane euro, Radisson SAS Bucuresti este cel mai mare hotel de cinci stele din Romania, cu 424 de camere, din care 301 standard, 74 executive, 10 camere pentru persoane cu dizabilitati si 39 de apartamente cu facilitati moderne.

Hotelul mai dispune de 4 restaurante, 3 baruri, un centru de conferinte de 1.500 de metri patrati, incluzand o sala pentru maxim 500 de persoane si alte 11 mai mici, un Bali Spa, un centru de sanatate operat de World Class Health Academy, piscina exterioara incalzita, jacuzzi exterior, pista pentru jogging, casino si magazine de lux.

Radisson SAS Hotels&Resorts reprezinta marca premium a grupului hotelier Rezidor, unul din primele 5 grupuri la nivel mondial in domeniul hotelier. Din grup mai fac parte lanturile hoteliere Park Inn, Country Inn, Regent si Missoni.