Totodata, compania se asteapta la o crestere a capacitatii cu doua cifre procentuale. “In acest an, Germanwings isi propune sa depaseasca cifra de 10 milioane de locuri pe toate rutele liniei aeriene”, sustin reprezentantii companiei.

In plus, pentru 2010, Germanwings estimeaza transportarea a peste 8 milioane de pasageri.

“Pentru aceasta crestere sunt vizati cu precadere pasagerii ce calatoresc la clasa business.In 2010, oferta destinata segmentului de business va fi dezvoltata puternic”, au mai adaugat oficialii companiei low cost.

Mai mult, pe parcursul intregului an 2010 Germanwings are in vedere incheierea unor parteneriate cu jucatori din piata de transport.

Pentru tot anul 2009 compania germana estimeaza un numar de circa 80.000 de pasageri, transportati pe rutele din si catre Romania, in crestere cu 60% fata de cei 50.000 de pasageri transportati in 2008.

Incepand din 31 octombrie 2009, Germanwings opereaza trei curse saptamanale pe fiecare din rutele Bucuresti – Berlin (introdusa in iunie 2008), Bucuresti – Koln (introdusa in martie 2007) si Bucuresti – Stuttgart (introdusa in aprilie 2008).

Printre companiile germane care zboara regulat cu Germanwings din si catre Romania sunt Bosch sau German Telekom, dar si multe companii mici si mijlocii.

Compania Germanwings are o flota de 27 de avioane Airbus A 319.

Linia aeriana isi are sediul in Koln si isi concentreaza oferta pe zboruri catre cele mai importante centre urbane de afaceri din Europa. Germanwings targeteaza trei tipuri de pasageri: segmentul de business, pasagerii care isi viziteaza familia si prietenii, si, nu in ultimul rand, cei care iubesc vacantele.

Companiile germane fac economii: 42% dintre pasagerii Germanwings calatoresc in interes de afaceri

Companiile germane fac economii: 42% dintre pasagerii Germanwings...