Acest serviciu gratuit a fost introdus initial pentru zborurile Blue Air cu plecare din Bucuresti, Sibiu si Bacau.

Serviciul de check-in online este disponibil cu maximum 14 zile si cu pana la 3 ore inainte de plecare.

Pasagerii trebuie sa printeze apoi cardul de imbarcare si sa se prezinte la aeroport cu 60, respectiv 90 de minute inainte de ora programata pentru decolare (60 de minute pentru pasagerii care calatoresc doar cu bagaj de mana si 90 de minute pentru cei care au si bagaj de cala).

„Prin introducerea serviciului de check-in online pentru toti pasagerii vom exclude stresul cozilor si al aglomeratiei din aeroport. Procesul este foarte simplu, include doar cativa pasi care pot fi completati in cateva minute”, declara Sherif Ussama (foto), director general al Blue Air.

Pentru a incuraja folosirea serviciului de check-in online si pentru a fluidiza traficul de pasageri din aeroport, Blue Air va introduce incepand cu 1 iulie 2010 o taxa de check-in la aeroport.

Pasagerii care opteaza pentru check-in in momentul rezervarii, la agentiile Blue Air si partenere sau prin call center vor plati 5 euro.

Pentru check-in in aeroport (inainte de plecare) se percepe o taxa de 10 euro. Aceasta taxa se percepe doar pentru cursele pentru care pasagerii au optiunea de check-in online (cursele cu plecare din Bucuresti, Sibiu si Bacau).

Compania opereaza o flota de 15 aeronave (11 Boeing 737 si 4 SAAB 340). Trei alte avioane vor fi livrate pana la finalul anului 2010. Mai mult, in urma procesului de reinnoire a flotei demarat in 2008, compania a semnat un contract de achizitie a inca 5 avioane Boeing 737-800 Next Generation. Acestea vor fi livrate pana la finalul lui 2013.

In 2009, compania Blue Air a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 140 de milioane de euro si peste 1,7 milioane de pasageri.