Campania, care se va desfasura pana la finele anului, a fost realizata pe baza studiilor de cercetare calitativa si cantitativa asupra imaginii brandului Tarom in randul consumatorilor din Romania care arata ca marca are creata baza, fiind lider in perceptia romanilor la atribute importante, precum linie aeriana cu traditie, companie de incredere, curse la ore convenabile, brand familiar, insa unul invechit. "A fost greu sa convingem proprietarul, adica Statul roman, ca trebuie sa intram in rand cu lumea. Anul acesta am alocat doar 0,3% din cifra de afaceri (n.red - circa 500.000 euro) campaniei de imagine si speram ca anul viitor sa alocam cel putin 1%”, a declarat Ruxandra Brutaru (foto), directorul general al operatorului aerian.

Dezvoltata in colaborare cu grupul de comunicare Ogilvy, campania va cuprinde: spot TV, machete de presa, spot radio, campanie interactiva, outdoor si indoor, proiect special in cinema si campanie de relatii publice.

Tarom isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii si este membra a Aliantei SkyTeam din 25 iunie 2010.

Citeste si:

Compania nationala opereaza catre 54 de destinatii in sezonul de vara 2010, acoperind tari din Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu.

In primele 7 luni ale anului 2010, compania a transportat peste 1.120.000 de pasageri, iar gradul mediu de incarcare a fost de 61%, in crestere cu peste 8 puncte fata de perioada similara a anului trecut.

Pentru anul 2010, Tarom estimeaza peste 2 milioane de pasageri transportati si un grad de incarcare de peste 60%.

Vezi mai jos Galerie Foto de la realizarea spotului TV.