Hotelul se adreseaza segmentului upmarket si va avea 45 de apartamente, fiecare cu o suprafata cuprinsa intre 45 si 110 metri patrati. “Proiectul , care a inceput in 2007, a fost finantat prin Banca Romaneasca”, au declarat oficialii D&M Perfect Real Estate.

Managementul hotelului este asigurat de Trend Hospitality, una dintre cele mai importante companii de consultanta in industria ospitalitatii din Romania, si urmeaza sa fie afiliat la World Hotels, unul dintre cele mai puternice consortii de marketing la nivel mondial.

“In primul an estimam o cifra de afaceri de 1 milion de euro si un grad de ocupare de 50-60%”, a declarat Antony Kuhnen, directorul general al hotelului.

Citeste si:

Pe termen mediu, hotelul isi propune o cota de piata de 30% pe piata locatiilor de lux. “Principaliii competitori de pe piata Capitalei sunt Grand Hotel Continental, Capsa si Carol Parc Hotel. Pentru a atinge punctul de break even avem nevoie de un grad de ocupare de circa 45%”, a declarat Lucian Marinescu, senior associate al companiei de consultanta in industria ospitalitatii Trend Hospitality.

Pretul mediu practicat de hotelul boutique va fi de 120 -150 euro pe noapte. “Vom incepe cu tarife scazute, pentru a atrage clientii, dupa care vom avea preturi cu 15-20% peste piata de 5 stele din Bucuresti”, a mai spus Kuhnen care a adaugat ca hotelul va avea 55 de angajati.

Trend Hospitality este dezvoltator strategic pentru marcile Wyndham Hotel Group in Romania, Bulgaria si Republica Moldova, avand exclusivitate pentru Romania privind dezvoltarea sau transformarea proprietatilor hoteliere sub urmatoarele marci ale Wyndham Hotel Group: Wyndham Hotels & Resorts, Ramada Worldwide, Ramada Encore, Days Inn, Super8.