eMAG a inregistrat, pe parcursul celor 3 zile comenzi din campania „Revolutia Preturilor” (25 – 27 iunie), vanzari in valoare totala de 30 de milioane de lei, de patru ori mai mari decat intr-o perioada obisnuita.
Pe parcursul celor 3 zile, numarul de vizite de pe eMAG s-a dublat si aproape un milion de romani au intrat cel putin o data pe site. Cresterea traficului fata de o perioada obisnuita a fost sustinuta si de zona de mobile, care a generat 28% din total vizite.
„Prin astfel de campanii dorim sa crestem increderea consumatorilor romani in comertul online si sa educam intreaga piata in legatura cu principalele avantaje. Comertul online inseamna o economie importanta de timp si de bani pentru clienti. In plus, online este simplu, mereu la indemana”, spune Violeta Luca.
Pentru toate cele trei zile din Revolutia Preturilor, eMAG a oferit discounturi in valoare totala de 6 milioane de lei. Campanii similare au si alti jucatori din piata, precum Domo.
Foto: Violeta Luca, director executiv eMag.ro.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: