Combinate, cele doua produse au circa 10.000 de comercianti. Cumparata in 2011 de eBay pentru suma de 180 de milioane de dolari, Magento spune acum clientilor prin eMail ca “nu a fost o decizie usoara aceea de a inchide cele doua produse si intelegem ca ar putea sa nu fie o stire buna”.

Acestea vor continua sa mai functioneze pana pe 1 februarie 2015 - dupa sarbatori, cand in mod traditional cresc vanzarile magazinelor online, scrie Techcrunch.

Bigcommerce este partenerul oficial de migrare a magazinelor, aceasta fiind platforma recomandata de compania americana, in parte pentru ca cele doua entitati au colaborat si in trecut.

Citeste si:

Magento face aceasta miscare pentru a se axa exclusiv pe Enterprise Edition si Magento Community Edition care, considera Mark Lavelle, SVP product & strategy la eBay Enterprise, sunt mai potrivite pentru nevoile actuale ale business-urilor din lume. Cu toate acestea, in general aceste doua produse targeteaza in special companii mari si corporatii si mai putin IMM-uri.

Printre concurentii Magento se numara Shopify, Prestashop sau ZenCart. Iesirea Magento de pe segmentul IMM-urilor lasa mai mult loc de miscare acestora, precum si jucatorilor autohtoni precum Shopmania.ro sau Webshop.ro.