WALL-STREET.ro a folosit in analiza datele de trafic estimative ale magazinelor ElectroIT, de haine, cosmetice, magazine ce comercializeaza produse pentru copii, carti, home deco si bijuterii.

Toate categoriile analizate atrag cel mai mult trafic din search, traficul direct fiind de cele mai multe ori la jumatate fata de cel din cautari. Din social media provine circa 10% din traficul total, cu exceptia magazinelor de haine. Acestea atrag aproximativ 20% din trafic din retele sociale. Mail-ul NU functioneaza satisfacator in cazul niciunei categorii de produse, ponderile din totalul vizitelor fiind de sub 1%. Display-ul acopera de asemenea foarte putin din traficul total atras de magazine, in general fiind de circa 1,5%.

Vezi mai jos din ce surse atrag trafic magazinele online, in functie de categorii, dar si per total.

ElectroIT: 24 de magazine analizate

Trafic Direct – 22,79%
Mail – 0,39%
Referrals – 23,08%
Search – 49,08%
Social Media – 3,52%
Display – 1,15%

Haine: 104 magazine analizate

Trafic Direct – 22,27%
Mail – 0,34%
Referrals – 21,94%
Search – 34,39%
Social Media – 20,16%
Display – 1,47%

Cosmetice: 20 de magazine analizate

Trafic Direct – 24,94%
Mail – 0,14%
Referrals – 20,54%
Search – 41,95%
Social Media – 11,44%
Display – 0,98%

Citeste si:

Produse copii: 21 de magazine analizate

Trafic Direct – 20,21%
Mail – 0,10%
Referrals – 16,13%
Search – 54,99%
Social Media – 7,93%
Display – 0,63%

Carti: 15 magazine analizate

Trafic Direct – 22,82%
Mail – 0,33%
Referrals – 18,31%
Search – 47,95%
Social Media – 10,15%
Display – 0,43%

Home Deco: 33 de magazine analizate

Trafic Direct – 22,97%
Mail – 0,20%
Referrals – 17,47%
Search – 46,21%
Social Media – 12,34%
Display – 0,81%

Bijuterii: 21 de magazine analizate

Trafic Direct -24,22%
Mail – 0,14%
Referrals – 20,69%
Search – 41,76%
Social Media – 11,63%
Display – 1,57%

TOTAL magazine online analizate - 238

Trafic Direct – 22,67%
Mail – 0,27%
Referrals – 20,46%
Search – 41,47%
Social Media – 14,18%
Display – 1,17%

Sursa foto: Shutterstock: Trafic web