“Prin scrisoarea de fata va aducem la cunostinta intentia noastra de a ne replia operatiunile de din . Dupa o analiza riguroasa a pietei din si tinand cont de toti factorii relevanti, am luat decizia de a inceta operatiunile noastre din aceasta tara. Operatiunile din Romania vor inceta din data de 03.09.2014”, a transmis filiala locala a site-ului ce a oferit in ultimii ani promotii si reduceri.

“Cand Groupon a venit pe piata din Romania, cu aproape patru ani in urma, am vazut semnele unei cresteri de piata atractive. Totusi, din cauza situatiei economice, combinate cu slaba penetrare a internetului in tara, a fost imposibil ca Groupon sa atinga masa critica necesara de clienti si ", explica, in continuare, reprezentantii Groupon.

Citeste si:

Desi acestia “dau vina” pe o penetrare redusa a Internetului in Romania si a situatiei economice generale, Groupon da semne de slabiciune si pe plan international, veniturile si numarul de clienti ai companiei scazand constant in ultimii doi ani. “In era in care aproape totul este la reducere, a devenit aproape anormal sa cumperi ceva la pret intreg”, scrie presa britanica, incercand intr-un material amplu sa explice de ce Groupon trebuie sa se reinventeze daca nu vrea sa intre in colaps.

Groupon a inregistrat in Romania o pierdere de circa 540.000 de in 2013, dupa ce in 2012 inregistra pierderi de 773.000 de euro, conform informatiilor de la Ministerul de Finante. Compania avea in 2013 peste 30 de in Romania. Candva o "Mecca a Internetului", site-urile de reduceri au inregistrat un declin continuu din 2012 pana in prezent, de la peste 100 de site-uri de acest fel ramanand pe piata, active, sub zece.

Candva "Mecca Internetului", site-urile de reduceri, pe minus colectiv

Candva "Mecca Internetului", site-urile de reduceri, pe minus colectiv