Compania estimeaza vanzari in crestere cu 50% fata de 2013, de Black Friday. Astfel, de Black Friday, eMag vrea sa vanda 450.000 de produse cu reduceri totale de 75 milioane de lei. "Furnizorii au alocat bugete in avans pentru reduceri. Dam marja noastra de profit, dar atragem si reduceri de la furnizori", a explicat Stanciu.

Reduceri de pana la 75% de Black Friday

eMag va livra 150 de camioane de produse/zi, echivalentul unui camion la zece minute. Compania estimeaza ca va finaliza livrarile in 6 zile.

Te provocam la o dezbatere online. Echipa wall-street.ro a inceput deja. Merita sa astepti "vinerea neagra" a reducerilor pentru a face o achizitie? Cu ce tabara esti de acord?

Ce produse veti gasi pe eMag de Black Friday

Potrivit sefului companiei, eMag va scoate la reduceri:

50.000 de smartphone-uri
15.000 detelevizoare
25.000 de laptopuri
6.000 de casti
10.000 de aparate foto
10.000 de jucarii
1.000 de masini de spalat vase
10.000 de esspresoare
300 de canapele
5000 de anvelope
500 de saltele
5000 de parfumuri
1.500 de servicii de masa,
12.000 de carti
2.000 de lopeti
50 de pick-up-uri
15.000 de scutece
500 de boilere
700 suporturi de schi auto
300 generatoare de curent
2.000 seturi de cutite
50 de autoturisme.

Citeste si:

Pentru organizarea Black Friday, eMag a investit 5 milioane de lei in servere si retelistica, 2 milioane de lei in software, implicand in proces aproape 200 de oameni - negocieri, dezvoltari IT. "Anul acesta, ca si anul trecut, nu vrem sa cada sistemul nicio secunda",spune,convins, Iulian Stanciu. Compania are un spatiu dedicat de 10.000 mp din totalul de 33.000 mp.

Curierii cu care lucreaza eMag, Fan Courier, Cargus, DPD si TNT au investit, impreuna, 35 de milioane de lei (in principal in extinderea flotei) pentru a face fata comenzilor de Black Friday. eMag a angajat circa 100 de oameni, suplimentar, urmand ca dupa Black Friday 90% dintre acestia, spune seful companiei, sa ramana in cadrul retailerului.