eMAG, cel mai mare retailer online din Romania, a anuntat astazi, 12 noiembrie, unele dintre cele mai importante oferte care vor fi valabile cu ocazia evenimentului Black Friday 2019 la eMAG, desfasurat pe 15 noiembrie.

In cadrul unei conferinte de presa, Iulian Stanciu, CEO eMAG, a dezvaluit cele mai importante oferte pe care magazinul online le va avea de Black Friday 2019. Cititi mai jos care sunt principalele reduceri de Black Friday din oferta eMAG de anul acesta.

Oferte speciale Black Friday 2019 eMAG

  • IN PREMIERA: Automobil Ferrari GTC4 Lusso redus cu 45.000 de euro, de la 308.000 euro la 263.000 de euro
  • bilete de avion ( vouchere de 500 lei la pret de 250 lei , etc)
  • bilete la evenimente sportive (Roland Garros, Wimbledon, Formula 1)
  • bilete la concerte si festivaluri
  • abonamente la telefonie
  • 2 cafele la pret de 1 la Starbucks
  • bilete pentru parcuri de distractii locale si internationale
  • monede de aur
  • ceasuri si bijuterii de lux
  • pachete turistice (litoral 2020, Paste 2020, Craciun 2020, Vacante exotice - stoc de 25.000 de nopti de cazare in 15 tari)

Alte oferte eMAG de Black Friday

  • 70.000 de televizoare
  • 120.000 de smartphone-uri (samsung, Apple, Huawei etc.)
  • 22.000 de laptopuri
  • 21.000 de frigidere
  • 15.000 masini de spalat
  • 200.000 de electrocasnice mici (aspiratoare, roboti de bucatarie etc.)
  • 300.000 de produse fashion (ceasuri, genti, incaltaminte, produse pentru iarna etc.)
  • 150.000 de parfumuri si cosmetice
  • 400.000 de jocuri si jucarii
  • 200.000 de anvelope ( in special anvelope de iarna)
  • 400.000 de produse pentru casa si gradina (saltele , pilote)

Black Friday 2019 la eMAG: Valoarea medie a reducerilor va fi de 34% pentru 3,5 milioane de produse

Anul acesta, eMAG va avea reduceri totale de 270 de milioane de lei la 3,5 milioane de produse, pregatite de catre eMAG si de catre cei peste 8.000 de selleri din Marketplace. Valoarea medie a reducerilor se va ridica la 34% pentru produsele vandute in cadrul Black Friday 2019. Investitia totala pentru aceasta editie, conform CEO-ului eMAG Iulian Stanciu, s-a ridicat la 3 milioane de euro in infrastructura IT, pentru a putea sustine numarul ridicat de vizite pe site care au loc simultan la momentul lansarii campaniei Black Friday 2019.

Citeste si:
Lidl inaugureaza un nou magazin in Ploiesti
Lidl inaugureaza un nou...

CEO-ul eMAG se asteapta ca livrarea produselor sa se desfasoare in 13 zile, pana pe 28 noiembrie, iar volumul vanzarilor sa fie de peste 500 milioane de lei. De asemenea, conform unor studii derulate de-a lungul anului de catre eMAG, 89% dintre romani stiu de Black Friday (fata de 71% in 2015), iar 50% dintre romani intentioneaza sa cumpere ceva de Black Friday 2019 (fata de 42% in 2015).

Iulian Stanciu: Peste 40% din plati vor fi realizate cu cardul, jumatate dintre ele cu carduri de rate

Anul acesta, Iulian Stanciu estimeaza ca plata cu cardul va depasi 40% din totalul tuturor platilor realizate pentru produsele cumparate cu ocazia Black Friday 2019, iar jumatate dintre acestea vor fi facute prin intermediul cardurilor cu rate de dobanza zero. Important de stiut pentru clienti, eMAG nu le va permite acestora sa isi ridice comenzile de la lockere Easybox daca acestea nu sunt platite cu cardul. In prezent, 170 de lockere din 260 se afla in Bucuresti.

Citeste si:
Black Friday 2019 la Bottega Verde: reduceri de 80% la cosmetice
Black Friday 2019 la Bottega...

Black Friday 2019 la eMAG: Ce incasari trebuie sa inregistreze retailerul online pentru a depasi performanta de anul trecut

In 2018, eMAG a inregistrat in ziua de Black Friday peste 9,5 milioane de vizite pe site si produse comandate in valoare de peste 460 de milioane de lei, reprezentand o crestere de 28% fata de anul anterior.

Acestea sunt cifrele pe care cel mai mare retailer online trebuie sa le depaseasca in cadrul evenimentului Black Friday 2019 pentru a mentine trendul ascendent.

„De Black Friday, comertul online depaseste comertul traditional, iar editia din acest an ne-a intrecut asteptarile din punctul de vedere al vanzarilor. Cresterea increderii in comertul online si in eMAG este rezultatul serviciilor imbunatatite constant, al transparentei aduse de mediul online, al diversitatii de produse ce pot fi cumparate si al preturilor mai bune fata de retailul traditional. Acestea sunt cele patru directii pe care, la eMAG, ne concentram pentru a face comertul online accesibil oricui”, declara Iulian Stanciu, CEO eMAG, la acea vreme.

Citeste si:
Romanii, mari fani UGG! 5.000 de perechi vandute de Black Friday 2019
Black Friday 2019 la Fashion...

Black Friday 2019 depaseste 300 mil. euro. Ultimele cumparaturi generoase inainte de recesiune?

sursa foto: shutterstock.com.

Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro la nivelul lunii noiembrie, arata o analiza a firmei de consultanta Frames, realizata pe baza estimarilor din piata.

“Business-ul de Black Friday 2019 vine intr-un moment cum nu se poate mai bun si in privinta cererii, cresterile de salarii si modificarea obiceiurilor de consum generand un plus semnificativ in acest segment", spun reprezentantii companiei.

Potrivit estimarilor analistilor de la Frames, editia din acest an va aduce un plus de cel putin 50 de milioane de euro incasari pentru retaileri, in conditiile in care campania de "Black Friday" a ajuns la un nivel de maturitate.

Un alt raport Frames anticipeaza insa ca acesta ar putea sa fie ultimul Black Friday din Romania inainte de o noua recesiune.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Fructele si legumele, in topul categoriilor de produse vandute