„Sticker World este un start up pe care l-am fondat impreuna cu 4 parteneri, majoritatea cu state vechi in online si in business, dupa o idee pe care am avut-o in ianuarie 2015. Idee care, de altfel, a avut drept consecinta si plecarea mea din Carrefour la sfarsitul lunii februarie”, spune el, pentru wall-street.ro. Butufei nu a detaliat cine sunt cei patru parteneri. El ocupa in prezent pozitia de presedinte al board-ului firmei nou infiintate si detine 55% din partile sociale.

Sticker World isi propune sa devina, in prima faza, cel mai vizibil producator si distribuitor de abtibilduri din Romania, spune el.

Imagineaza-ti ca ai un Tico si cumperi un sticker cu «My other car is a Porsche»; abordam si mesaje amuzante.

„Nu ma refer aici nici la productie publicitara, nici la design interior. Aceste servicii sunt foarte bine acoperite de piata locala. Ma refer la abtibilduri de dragul abtibildurilor, artwork-uri tiparite digital la rezolutie inalta pe suporturi autocolante sau magnetice ce nu se degradeaza atunci cand intra in contact cu apa, soarele sau caldura. Stickere pentru copii, adolescenti si adulti, stickere pentru bikeri, skateri, soferi, elevi, studenti, music fans, sports lovers si nu in ultimul rand, colectionari. Stickere pentru orice tip de suprafata. Iti amintesti, sunt sigur, abtibildurile pe care le lipeam pe faianta din bucatarie, oglinzi si mobila, prin anii 80, spre disperarea parintilor nostri”, spune, glumind, Radu.

Provocarile imediate ale celor cinci se leaga de finalizarea constructiei echipei operationale si lansarea magazinului online www.stickerworld.ro in urmatoarele cateva saptamani. „Pe termen mediu, avem in plan deschiderea de magazine clasice in cateva orase mari din tara, in paralel cu distributia a parti din colectia noastra in retailul modern autohton”, spune el.

Citeste si:

In prezent, sunt in plin proces de strangere de imagini pentru stickere. "Cumparam imagini de pe Shutterstock si alte platforme similare. Imagineaza-ti ca ai un Tico si cumperi un sticker cu «My other car is a Porsche» - genul asta de imagini cautam. Piata din Romania nu este inca suficient dezvoltata", considera el.

Pretul stickerelor va varia intre 11 si 24 de lei, in functie de marime. Toate vor fi rezistente la apa, lumina ultravioleta si raze solare. In circa o luna va fi "in picioare" si site-ul. Intre timp, cei cinci actionari cauta sa angajeze circa 10 oameni - pe grafica/design, operational si marketing.

WALL-STREET.ro va reveni cu amanunte despre business-ul lui Radu Butufei.