Incepand cu octombrie 2015, business-ul QuickMobile se extinde la nivel european, prin magazinul online QuickMobileShop.com, care va livra in toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene. In noul magazin international vor fi disponibile peste 5.000 de produse premium, grupate in categorii precum telefoane, tablete, gadget-uri si accesorii. Preturile sunt exprimate in euro, contin TVA si taxe, iar transportul comenzilor va fi asigurat prin intermediul curierilor internationali UPS, DHL si TNT, fiind disponibile doua optiuni de livrare: cea standard cu timp de livrare in 2-5 zile lucratoare si cea express cu timp de livrare in 1-2 zile lucratoare.

„Dupa 10 ani de la infiintare, a venit momentul sa facem un pas important – extinderea in .com, la nivel european. Practic, fiecare cetatean din Europa va putea plasa o comanda pe QuickMobileShop.com”, a declarat Tudor Tiboc, general manager QuickMobile.

Externalizarea operatiunilor de service si lansarea platformei Service-Return.com

Odata cu noul shop international, QuickMobile anunta si externalizarea operatiunilor de service catre service-uri autorizate de catre marii producatori internationali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei, iar pentru a veni in sprijinul clientilor care solicita astfel de operatiuni, QuickMobile lanseaza platforma internationala Service-Return.com.

Noua platforma este sustinuta de o echipa care activeaza de peste 10 ani in domenii precum telecom, logistica internationala, servicii suport si IT, si care a identificat dificultatile cu care se confrunta utilizatorii cand trimit telefoanele in service - drumul si timpul pierdut pana acolo, taxele postale pentru curierat, faptul ca nu primesc intotdeauna feedback imediat, durata extinsa a intregului proces, lipsa de transparenta a service-urilor respective.

Citeste si:

Astfel, principalele servicii pe care noua platforma Service-Return.com le pune la dispozitia utilizatorilor sunt transportul gratuit tur-retur al produselor trimise in service, de la orice adresa din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, si urmarirea gratuita a statusului solicitarii in orice moment, 24/7. In plus, pe platforma sunt disponibile si servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor in service-urile autorizate si garantarea unui termen de solutionare de maxim 5 zile lucratoare.

Asadar, daca un telefon cumparat de la QuickMobile si partenerii acestuia s-a stricat, ce trebuie clientul sa faca este sa intre pe platforma online de pe orice dispozitiv (laptop, tableta, smartphone) sa deschida o fisa de service, iar un curier international va veni la locatia indicata (acasa, la serviciu, hotel etc.), va ridica produsul gratuit si il va livra la unul dintre service-urile autorizate de catre producatori pentru reparatie. Dupa efectuarea reparatiei, clientul primeste inapoi produsul tot prin intermediul curierului.

”Era necesar ca extinderea europeana sa vina la pachet cu externalizarea operatiunilor de service si lansarea unei platforme care sa administreze toate solicitarile clientilor nostri, deoarece este vorba de un proces mult mai complex”, a adaugat Tudor Tiboc.