“Continuam sa ne apropiem cat mai mult de clientele noastre si sa simplificam procesul de comanda online. Acum, oricine isi poate comanda cartea, ceasul sau parfumul preferat in pauza de masa si il poate ridica atunci cand pleaca de la birou, de exemplu. Vrem sa oferim experiente de cumparaturi complete, care sa nu interfereze deloc cu activitatile clientelor si sa se integreze cat mai natural in programul lor zilnic”, spune Dan Vidrascu, CEO Elefant.ro.

In afara accesibilitatii, un alt beneficiu important al punctelor de livrare este transportul gratuit indiferent de valoarea comenzilor facute. Astfel, clientele Elefant.ro pot opta pentru o gama larga de produse disponibile imediat. Cele mai populare categorii din ultimele 12 luni au fost ceasurile, parfumurile si cartile, categoria cu care Elefant.ro s-a lansat in urma cu cinci ani.

Practic, produsele sunt livrate din depozitul Elefant in statiile de metrou respective unde sunt predate clientilor de catre personal special angajat de companie; sunt spatii demarcate clar, prin sigla companiei. Livrarea se realizeaza in 24 de ore sau chiar in aceeasi zi, daca comanda este realizata dimineata, au spus, pentru wall-street.ro, reprezentanti ai retailerului.