”In continuare exista loc de crestere pentru comertul electronic in Romania, atat din punctul de vedere al numarului de magazine, al produselor disponibile, al serviciilor adaugate, cat si al numarului de clienti care apeleaza la acest canal si, implicit, al valorii vanzarilor. Online inseamna preturi mai bune, disponibilitate mai buna a produsului si economie de timp. In plus, comerciantii ofera tot mai mult servicii cu valoare adaugata clientilor lor, insemnand livrarea gratuita, retur gratuit, optiunea de a deschide coletul la livrare, sau retur extins, in 30 de zile”, a declarat Florinel Chis, director executiv ARMO.

Anul trecut, vanzarile derulate in canalul ecommerce au totalizat 2,05 miliarde, in crestere cu 45% fata de 2015, fiind cea mai importanta crestere din Uniunea Europeana. Intre categoriile de produs cu cel mai important avans in vanzari s-au numarat fashion, home&deco, jucarii, produse pentru copii, petshop si articole sportive. In 2017, ARMO se asteapta in continuare la cresteri ale vanzarilor pe aceste categorii de produs, dar si pe zona auto si bricolaj.

"Estimam o crestere de 80% in acest an a afacerilor FashionUp, fiind una dintre categoriile cu cresteri peste media comertului online”, a declarat Alin Stanciu, CEO Fashion UP.