Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) a devenit membru EMOTA si Ecommerce Europe, doua dintre cele mai importante organizatii de e-commerce din Europa.

ARMO face parte din consiliul director al celor doua asociatii, fiind astfel direct implicata in influentarea cadrului legislativ european care va facilita trecerea la piata unica digitala.

Comertul online reprezinta unul dintre subiectele aflate in vizorul forurilor legislative europene, de aceea multe dintre problemele discutate la Bruxelles vor avea un impact asupra vanzarilor online. Principalul obiectiv al EMOTA (The European eCommerce & Omni-Channel Association) este de a promova comertul online si de a sprijini autoritatile in eliminarea barierelor si facilitarea comertului transfrontalier, printr-o serie de politici relevante pentru sectorul de e-commerce.

„Suntem deosebit de incantati sa lucram cu o asociatie aflata intr-una dintre pietele de e-commerce cu cea mai rapida crestere din Europa. ARMO va consolida pozitia EMOTA ca organism de advocacy european pentru industria de e-commerce din Europa si ne va oferi o perspectiva foarte necesara asupra problemelor si obstacolelor cu care se confrunta industria de e-commerce din Romania”, a declarat Jörgen Bödmar, presedintele EMOTA.

Ecommerce Europe reprezinta peste 25.000 de companii care vand bunuri si/sau servicii online in Europa. Odata cu aderarea ARMO la Asociatia Ecommerce Europe, numarul asociatiilor nationale de e-commerce afiliate la acest organism european ajunge la 19.

Fondata de catre asociatiile nationale de e-commerce din tarile europene, Ecommerce Europe este vocea sectorului de e-commerce din Europa. Misiunea sa este de a stimula comertul online transfrontalier, prin actiuni de lobby pentru politici mai bune, prin oferirea unei platforme europene pentru sectorul european de comert electronic, precum si prin furnizarea de date statistice cu privire la pietele europene.

De asemenea, Ecommerce Europe a pus la dispozitie unui numar de peste 10.000 de companii online certificate din intreaga Europa, eticheta europeana Trustmark (marca de incredere), cu scopul de a spori increderea consumatorilor in achizitiile transfrontaliere. In prezent, doar 15% din consumatorii europeni cumpara online de la alte state din Uniunea Europeana.

„Atat ARMO, cat si Ecommerce Europe inteleg necesitatea unui cadru imbunatatit de politici europene, potrivit cu evolutia rapida a comertului actual. Suntem incantati sa colaboram cu ARMO, pentru a ne atinge obiectivele comune in context european, inclusiv eliminarea barierelor din calea comertului electronic la nivel european si global”, a declarat Marlene Ten Ham, secretar general al Ecommerce Europe.

„Industria de e-commerce din Romania are un potential mare de crestere, daca luam in calcul cifrele din 2016, conform carora 6,8 milioane de romani au efectuat cumparaturi online. Afilierea ARMO la EMOTA si Ecommerce Europe reprezinta un pas inainte pentru comertul online romanesc. Suntem bucurosi si nerabdatori sa facem schimb de bune practici cu membrii celor doua organizatii si sa ne aliem astfel scopului comun declarat de a elimina barierele inutile care stau in calea dezvoltarii sectorului de comert electronic european”, a declarat Florinel Chis, director executiv al Asociatiei Romane a Magazinelor Online.

Romania este o piata emergenta importanta in sectorul e-commerce, cu o crestere de 24,2% in anul 2015. Valoarea totala a comertului online a ajuns la 1,4 miliarde de euro in 2015 si va depasi 2 miliarde de euro in acest an, conform estimarilor ARMO.

Printre magazinele membre ARMO se numara: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Fungift, Animax.

Citeste si:
Platforma de comert electronic ShopMania BIZ devine MerchantPro
Platforma de comert...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
evoMAG investeste 50.000 de euro intr-un sistem Warehouse Management System
Setari Cookie-uri