Potrivit studiului UPS, aproape toti cumparatorii online din SUA (97%) au achizitionat direct din marketplace, cifra in crestere cu 12 puncte procentuale din 2016 pana in prezent, iar 81% au mentionat ca pretul a fost cel mai important factor atunci cand au selectat produsele. Potrivit respondentilor care au cumparat de la un comerciant international, adica 47% din total, 43% au fost convinsi de preturile mai scazute de pe platforma marketplace din SUA, iar 36% au dorit produse unice pe care nu le-au gasit la retailerii americani.

„Granita intre comerciantii interni si cei international continua sa se diminueze", a declarat Alan Gershenhorn, director comercial la UPS. „Retailerii concureaza acum la nivel global. Pentru a castiga, acestia se pot diferentia oferind experiente personalizate.”

Experientele personalizate includ magazinele fizice. Multi cumparatori online considera magazinele importante pentru a atinge si a simti produsele (59%), pentru a rezolva probleme imediate (54%), a primi servicii superioare dedicate clientilor (52%) si pentru a participa la programe de fidelizare (52%). Jumatate dintre cumparatori (50%) au folosit in acest an serviciul de livrare in magazin, 44% dintre acestia au facut cumparaturi suplimentare, iar 41% intentioneaza sa utilizeze mai des serviciul de livrare in magazin anul urmator.