Seful eMag.ro a mentionat ca noua categorie ar putea fi lansata in urmatoarele 3 luni.

Pana la finalul anului eMag.ro vrea sa creasca si numarul de vendori de pe MarketPlace.

eMag.ro are in prezent 23 de vendori in MarketPlace, media de noi intrari ajungand in 2015 la 5 pe luna, iar pana la finalul anului compania estimeaza ca va avea chiar si un vendor nou pe zi, a spus Iulian Stanciu, seful celui mai mare magazin online din Romania.

“Nu mai suntem un magazin online, suntem un mall si avem traficul cat al primelor 10 malluri din Romania adunate. Exceptand sarbatorile si Black Friday avem momente cand avem peste 20.000 de oameni simultan pe site”, a explicat Stanciu.

Iulian Stanciu a mentionat ca printre vendorii din MarketPlace pot fi inclusiv concurenti ai companiei din domeniul offline care sa vina sa vanda la eMag.ro.

Citeste si:

Stanciu se asteapta la o crestere de 50% a business-ului anul acesta. Managerul care a adus Black Friday in Romania spune ca nu crede in politica cel mai mic pret prin care “iti sapi singur groapa” avand in vedere ca intotdeauna va exista cineva mai ieftin.

Despre extinderea internationala, Stanciu spune ca in Ungaria au ajuns la o cota de piata de 5-7% si ca va ajunge numarul 1 pe piata pana la finalul anului, insa nu va atinge o cota de piata de 50% la fel de rapid ca in Bulgaria pentru ca piata este mult mai competitive.

Ce se va intampla daca intra Amazon sau Tesco in Romania? Stanciu spune ca din informatiile pe care le au Amazon isi pregateste intrarea in Polonia si ca din ce a observat la intrarea Amazon in India retailerul se adapteaza specificului local, dar ca eMag.ro ofera servicii pe care Amazon nu le are cum este desfacerea coletului la livrare, call center-ul sau showroomul.

Vanzarile online de produse electroIT reprezinta 20% din totalul vanzarilor, iar Stanciu se asteapta ca pana la finalul anului ponderea va ajunge la 25%.