1 / 8

Strategia IKEA pentru 2008

Pe de o parte, este pe punctul de a alege orasul unde va fi inaugurat cel de de-al doilea magazin al sau, in ideea de a-si mentine planul de a deschide cate un magazin in sase locatii-cheie din tara, orasele vizate fiind Cluj, Constanta, Brasov, Timisoara, Galati si Braila.

Pe de alta parte, producatorul suedez de mobila tinteste stabilizarea business-ului din Baneasa, pe o piata aflata in crestere cu 15%, dar susceptibila variatiilor venite dinspre industriile conexe.

“Ne mentinem ideea de a deschide cate un magazin pe an, in conditiile in care este nevoie de 14 luni pentru a stabiliza un magazin de dimensiunile IKEA, iar pentru deschiderea unuia nou trebuie sa parcurgem in jur de 11.100 de pasi. Ca amplasament, vom merge pe formula parcului de retail pentru ca este cel mai avantajos. O aglomeratie urbana este deservita cel mai bine de o aglomeratie de retail”, a explicat, intr-un interviu acordat Wall-Street, Cornel Oprisan, retail manager al IKEA Romania.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri