1 / 9

MasterCard: 15 programe de co-branded

MasterCard a lansat pe piata locala mai multe carduri de credit in colaborare cu banci sau institutii financiare nebancare.

Anul acesta, compania a sustinut lansarea a cinci programe de carduri de credit co-branded, iar partenerii MasterCard sunt jucatori importanti din domeniul retail-ului si divizia financiara non-bancara a unei companii petroliere multinationale (BCR si Zass Proteus & CO, BRD Finance si STAER, IFN FinGroup Credit S.A , BRD Finance si Carrefour, Cetelem si Auchan).

„In Romania, am sustinut pana acum, peste 15 programe de co-branded impreuna cu parteneri din diverse industrii, anul trecut inregistrand practic cea mai mare explozie pe acest segment, cu 9 programe lansate”, ne-a spus Denisa Mateescu, general manager Southestern Countries, MasterCard Europe.

MasterCard nu face public volumul tranzactiilor derulate la nivel national sau numarul cardurilor emise sub sigla sa, insa anunta date consolidate la nivel de grup.

MasterCard a sustinut lansarea a cinci programe co-branded in acest an in Romania.

„In prezent, posesorii de carduri utilizeaza din ce in ce mai des plasticul din portofel pentru a realiza tranzactii. Cresterile inregistrate sunt atat in privinta numarului, dar si a volumului de tranzactii si, cel mai important aspect, am observat o diminuare a sumei medii cheltuita per tranzactie”, enunta Mateescu.

In opinia reprezentantei MasterCard in Romania, acest lucru indica clar faptul ca posesorii de carduri nu mai fac putine tranzactii si de valoare mare, ci din contra, acum ei utilizeaza cardurile zi de zi.

De asemenea, in privinta utilizarii cardurilor la comercianti MasterCard a inregistrat cresteri semnificative. Pe de o parte, posesorilor de carduri li se pare acum firesc sa plateasca pentru cumparaturile lor cu cardul, pe de alta parte si comerciantii au instalat in magazinele lor tot mai multe POS-uri, tocmai pentru a facilita platile prin aceste instrumente, spune Denisa Mateescu.

Tot pentru a-i determina pe consumatori sa utilizeze cat mai des cardurile la comercianti, cardurile co-branded incep sa aiba in spate programe de marketing cat mai atractive, unele ofera posibilitatea de plata in rate, iar unele carduri pot fi luate chiar din magazinele partenerilor implicati in program. „Bancile si-au diversificat portofoliul de carduri si impreuna dezvoltam o serie de campanii de incurajare. De exemplu, in aceasta toamna, desfasuram impreuna cu partenerii nostri o campanie adresata posesorilor de carduri Maestro, valoarea totala a premiilor fiind de 90.500 RON”, conchide Mateescu.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri