2 / 4

Clienti si provocari

In total, Media Sat are 1.500 de clienti business – pentru servicii de Internet si telefonie, care sunt principalele tipuri de servicii solicitate de companiile din Capitala. Printre acestia se numara postul de televiziune PRO TV, Aeroportul International Henri Coanda, Danone, clubul sportiv Dinamo, Pegasus etc.

Compania are foarte multi clienti traditionali, castigati inca de cand s-a lansat pe piata romaneasca.

In afara Bucurestiului, Media Sat vinde prin bucle locale sau prin circuitele altor operatori, cum sunt UPC, Romtelecom, New Com etc, iar in Buftea ofera si servicii pe segmentul rezidential, din bloc in bloc, la circa 1.500 abonati.

“De la inceputul anului, am castigat si noi clienti, unii destul de mari. Identitatea acestora nu poate fi insa dezvaluita, deoarece ei nu si-au dat acordul in acest sens”, potrivit business development director-ului companiei.

Pana la finele anului 2010, Media Sat vrea sa aiba aproximativ 2.000 clienti pe zona B2B.

“Nu credem ca este posibil ca numarul de clienti sa scada, intrucat de Internet si telefonie are nevoie orice companie, acestea sunt servicii indispensabile supravietuirii sectorului de business.

Anul trecut, de exemplu, ne-am confruntat cu situatii in care diverse companii au renuntat la serviciile Media Sat, insa acest lucru s-a intamplat pentru ca acestea au dat faliment. Iar ce s-a reziliat, s-a compensat prin noi clienti sau pe alte sectoare.”

Ca plan pe termen scurt, operatorul trebuie sa ia in considerare politica Primariei Bucurestene de a ingropa fibra optica, de a muta cablurile in subteran.

Marea provocare cu care se confrunta la momentul actual piata de telecomunicatii business to business este, fara indoiala, criza – “daca nu poti sa scazi chiar atat de mult consumul propriu zis de telefonie sau Internet, incerci sa reduci costurile pe care le implica aceste servicii, incerci sa renegociezi contractul etc. Dar, sincer, cred ca telecomul este unul din sectoarele in care criza are un impact mai scazut”, considera Patrascu.

O prima masura pe care o vor lua operatorii mari sau mici care vor fi afectati de criza economica va fi aceea sa vanda, este de parere ea.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri