2 / 4

Ce urmeaza pentru Romtelecom

In acest context, compania spune ca va miza in acest an pe targetarea nisata a actualilor si potentialilor clienti, prin lansarea unor oferte la nivel de oras sau cartier.

"Suntem poate singura companie din Europa care este in competitie cu aproape 800 firme si fiecare are propria strategie intr-o anumita zona si trebuie sa ne adaptam. Daca piata ne cere sa fim intr-un fel la Giurgiu, aceeasi piata ne cere sa fim altfel la Timisoara si altceva la Constanta”, afirma Yorgos Yoannidis.

De altfel, compania controlata de grupul grec OTE nu este singurul operator care in ultima perioada vine cu oferte pentru un segment specific, Orange, liderul pietei de telefonie mobila lansand de la inceputul anului oferte pentru suporterii anumitor cluburi de fotbal, pentru reprezentantele Avon, ori pentru clientii Praktiker.

Adaptarea la cerintele unei nise pe zona de clienti rezidentiali vine dupa ce in 2009 si in primele luni din 2010 compania a venit cu noi servicii si produse pentru clientii din companii.

Printre acestea se numara lansarea unor servicii de monitorizare, consultanta pentru companiile mici si mijlocii, prin care acestea isi pot micsora costurile, asistenta pentru proiectele cu echipamente Cisco, dar si pentru computere, in acest moment operatorul oferind servicii de mentenanta pentru 14.000 de PC-uri a unor clienti din banci ori retail.

Operatorul va lansa saptamana aceasta un magazin electronic pe site-ul companiei, oficialii Romtelecom afirmand ca se vor orienta tot mai mult catre domeniul vanzarilor online, care spera sa ajunga la 5% din veniturile totale.

De altfel, compania va veni pe 22 martie si cu o noua oferta pentru serviciile de internet, portofoliul fiind format din trei pachete denumite: Surf, Play si Power.

Pe de alta parte, operatorul va lansa in mai televiziunea de inalta definitie prin satelit, iar pana la finalul anului si serviciile de video la cerere (video on demand) care vor ajunge la 1.000 de titluri de filme si emisiuni de la 200 in prezent.

Televiziunea HD prin satelit este un serviciu complementar celei digitale prin satelit (Dolce) si celei IPTV (televiziunea oferita prin firele de internet numita Dolce Interactiv si care a fost lansata in decembrie 2009).

Desi Romtelecom deja ofera cinci programe care se pot urmari in format HD prin serviciul IPTV, televiziunea de inalta definitie prin satelit este un serviciu important pentru Romtelecom, avand in vedere ca UPC ofera din toamna HD TV, iar compania detinuta de OTE si statul roman isi doreste sa creasca cota de piata de la 30% in prezent pana va ajunge principalul jucator in acest domeniu.

La finalul lui 2009, serviciile de televiziune prin satelit (Dolce) au crescut cu 37,5% la 884.126 utilizatori, in timp ce veniturile aferente s-au majorat cu 87% fata de 2008.

UPC Romania avea in decembrie 181.000 de utilizatori la serviciile de televiziune digitala prin satelit (DTH), cel mai important jucator pe acest segment fiind RCS&RDS.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri