3 / 4

Magazine de tip concept store si achizitii

Pentru a atrage mai mult clienti, Romtelecom a lansat un magazin de tip concept store (foto) dupa modelul Deutsche Telekom, grupul german care detine 30% din OTE.

In magazinul de 100 de metri patrati aflat in zona Pietei Vitan compania a investit in jur de cateva sute de mii de euro
, dupa cum a explicat Joerg Zeddies, director executiv comercial pe segment rezidential al companiei.

Acesta este format din mai multe zone printre care multimedia, demonstratii si consultanta unde vizitatorii vor putea testa si afla informatii despre serviciile Romtelecom si Cosmote.

„In aprilie vom avea deschise patru astfel de magazine, doua in Bucuresti, unul la Constanta si unul la Braila,” a adaugat Ioannidis.

Parte a aceleiasi strategii a fost si deschiderea anul trecut a trei chioscuri in centre comerciale din Bucuresti si Cluj.

De curand si UPC a lansat cu 200.000 de euro un astfel de magazin in zona Pietei Obor scopul fiind de asemenea de a-si prezenta mai bine produsele si in final atragerea de noi clienti.

Daca anul trecut piata de comunicatii electronice s-a diminuat cu circa 20% la 4 miliarde de euro, pentru anul acesta Ioannidis se asteapta la o stabilizare a acesteia.

De asemenea, directorul general al Romtelecom crede ca anul acesta compania va inregistra rezultate mai bune in privinta veniturilor, dar se fereste de a oferi o estimare in cifre in privinta evolutiei acestora.

Cu toate ca OTE, actionarul a 54% din Romtelecom este o companie greceasca, Grecia fiind una dintre cele mai afectate tari europene de criza, Ioanndis afirma ca afacerile grupului in Romania nu sunt afectate, dimpotriva Romtelecom are o pozitie foarte buna de cash ceea ce ii si permite sa investeasca aproximativ 150 de milioane de euro in acest an in infrastructura.

Lichiditatile ii dau operatorului si posibilitatea sa continue achizitiile de furnizori mai mici de telecomunicatii, la inceputului anului, NextGen Communication o companie a Romtelecom anuntand achizitia firmei New Com Telecomunicatii.

“Cu NextGen incercam sa aducem solutii complementare pentru ofertele competitive pe care Romtelecom le are pe piata si prin care incercam sa prindem mai bine potentialul pietei. Tranzactia dintre NextGen si NewCom este la Consiliul Concurentei, iar dupa ce va fi finalizata NextGen va fi in mai mult de 100 de localitati si va avea peste 100.000 de clienti. Ne uitam dupa achizitii potentiale chiar daca acestea sunt companii mici sau mai mari, de broadband sau TV", a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv strategie si dezvoltarea afacerii.




Inapoi la articol

Setari Cookie-uri