2 / 6

Informatiile, socializarea si e-content-ul - la mare pret online

Potrivit studiului, internautii romani au intrat online pentru informatii (89,72%), comunicare/socializare (58,27%) sau incarcat/descarcat fisiere (39,29%). De asemenea, pe Internet, se citesc bloguri sau forumuri (36,15%), se urmaresc clipuri si filmulete online (35,35%) sau se joaca jocuri online (25,18%), se cauta informatii financiare sau de afaceri (22,32%), se vizioneaza programe TV online (16,19%) sau se deruleaza alte tipuri de activitati (2,59%).

Astfel, cele mai vizitate categoriile de site-uri sunt ziarele si revistele online (63,93%), comunitatile online (Hi5, LinkedIn sau Facebook - 49,92%) si site-urile cu locuri de munca (36,53%). Pe locurile urmatoare in preferintele internautilor se afla site-urile auto (23,80%), cele de Internet banking (23,63%), comert electronic (25,41%), turism (19,76%), cele cu profil imobiliar (11,93%) si site-uri pentru adulti (11,69%), precum si alte tipuri de site-uri.

In ceea ce priveste cele mai cautate informatii online, pe primul loc se afla cele referitoare la medicina, sanatate si alimentatie (50,12%), evenimente/stiri despre Romania (43,77%), computere, software, IT & Internet (40,31%), dar si acelea vizand familia si viata de cuplu (39,41%), stiinta si tehnica (35,39%), turismul, calatoriile si vacantele (34,92%), copiii si educatia lor (32,80%) sau datele referitoare la bucatarie/retete culinare (32,22%).

De asemenea, tot online, utilizatorii romani de Internet se informeaza si despre: evenimente culturale, muzica, teatru sau cinema; teste, jocuri, cuvinte incrucisate; moda, cosmetica, frumusete si intretinere; problemele sociale; economie, finante, banci, curs valutar sau bursa; natura si mediu; psihologie, paranormal, astrologie si religie; auto moto; monden; programe si recomandari TV; concursuri; evenimente sportive; sfaturi/idei pentru casa si gradina; mica publicitate/anunturi; politica; publicitate/reclame.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri