1 / 7

Focus pe clientii actuali

Specialistii Nexia avertizeaza ca, in ultimii ani, in goana dupa clienti noi, foarte multe companii au pierdut legatura cu clientii deja existenti.

Din pacate pentru multe companii conceptul de fidelizare a clientilor a devenit unul perimat, desi in cele din urma acestia asigura stabilitatea unei afaceri. Astfel, s-a prioritizat mai tot timpul zona de new-business, in detrimentul consolidarii relatiilor cu clientii deja adusi in companii. Recomandam managerilor sa isi reevalueze relatiile cu clienti deja existenti fiindca in aceasta zona exista un potential de crestere extraordinar. Dovada reiese in momentul in care un client iti pleaca, iar o firma concurenta il preia si reuseste sa ii vanda mai mult”, precizeaza Dinu Petre (foto), partener Cunescu, Balaciu si Asociatii, membru Nexia.

Aceasta lupta acerba a companiilor pentru new-business a creat in piete o volatilizare a clientilor, acestia migrand cu usurinta de la un furnizor la altul, fara a se mai invoca principii din zona fidelitatii. Astfel, companiile ar tebui sa fie mai atente, mai comunicative si mai inventive in relatiile cu clientii actuali, intelegandu-le mai bine nevoile.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri