2 / 6

Michelle Dietrich: “Am incercat sa privim criza ca pe o oportunitate”

In acelasi timp, Michelle Dietrich, vice presedinte World Class Romania, furnizor de servicii de fitness si wellness, declara in cadrul aceluiasi eveniment ca, in ciuda crizei economice, afacerea pe care o conduce nu a inregistrat scaderi in ultima perioada, lunile ianuarie si februarie caracterizandu-se chiar printr-o crestere a numarului de membri.

“Oamenii sunt tot mai stresati iar noi oferim servicii de relaxare, de mentinere a tonusului si a unei bune conditii fizice. Acesta este motivul pentru care, in vreme de criza, ei renunta la achizititia unor bunuri de lux dar nu si la statutul de membru al unui club de fitness si wellness”, este de parere Michelle Dietrich.

Totodata, ea considera ca aceste cresteri se datoreaza in principal faptului ca romanii sunt firi sociabile, merg impreuna la cluburi de fitness si le face placere sa se intalneasca si sa peteraca timpul in compania prietenilor.

Cu toate acestea, Michelle Dietrich declara ca aceasta perioada dificila i-a facut sa-si imbunatateasca si sa-si extinda gama de servicii oferite clientilor.

“Am incercat sa privim criza financiara ca pe o oportunitate, sa oferim clientilor adevarate experiente si sa construim o strategie bazata pe extinderea serviciilor de wellness ale SPA-urilor noastre, astfel incat sa dispunem de un avantaj competitiv”, adauga Michelle Dietrich.

Vice presedintele World Class Romania considera de asemenea ca majoritatea consumatorilor au devenit mult mai exigenti, cerintele lor sunt tot mai variate, cautand intr-un complex sportiv si de wellness nu doar un spatiu in care sa se miste, ci si un loc in care sa primeasca informatii, sa fie educati cu privire la un stil de viata sanatos.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri